Dayon

Назва
Логотип
Дизайн упаковки

Український ринок енергозаощаджувальних ламп перевантажений яскравими, строкатими та візуально застарілими брендами. Тому, аби виділитися, виробнику важливо бути простим і зрозумілим. Для української компанії, яка випускає доступні LED-лампи, ми розробили назву, фірмовий стиль та пакування, які роблять продукт доступним у всіх сенсах.

 

Досліджуючи назви на ринку, ми виявили, що інші лампи не говорять про емоційні переваги. А дарма, адже світло дуже впливає на настрій. З огляду на це, ми сконструювали назву, яка пояснює головну користь гарного освітлення: з ним можна продовжити світловий день, стати енергійнішим та продуктивнішим. Наша лампа, як друге сонце, доступне 24/7, тому в назві ми пропонуємо людині вибрати режим DAYON, тобто включити свій день. Тепер можна відпочивати, працювати та жити, коли хочеться. Наші лампи допоможуть у цьому.

Ідею у назві підтримує кругла плашка-сонце та мінімалістичний шрифтовий логотип, що зображує кнопку включення у динаміці.

dayon_18_04_03_423_01_00dayon_18_04_03_423_01_00
dayon_18_04_02_310-5dayon_18_04_02_310-5

 

Наше прагнення до ясності ми зобразили в пакуванні. У лампочок багато параметрів, в яких важко зорієнтуватися. Щоб спростити зчитування, ми використовували рівне світле тло, лаконічні іконки та, головне, структурували подачу інформації. Такий підхід виділив DAYON серед візуального шуму на полицях.

Два великі якірні елементи притягують увагу людини до пакування: типографіка та коло-сонце. Останнє розповідає про колірну температуру: жовте — тепле біле світло, червоне — нейтральне біле. А завдяки великим цифрам, які видно здалеку, ми допомагаємо людині швидше ухвалити рішення, тому що потужність наших ламп.

DAYON закриває потребу людей у ​​доступних та зрозумілих енергозаощаджувальних лампах, а його візуальна система легко масштабується під нові продукти у лінійці.

gif-2gif-2

Також дивіться