Герої маркетингу
Зовнішня реклама
Розроблення рекламної кампанії: креативна ідея, фотозйомка, дизайн, фірмовий стиль, радіоролики.
Українські маркетологи — герої. Вони працюють на несформованих ринках, перебувають в умовах мінімальних бюджетів, багато хто з них є першопрохідниками у своїй галузі. Як і супергерої з коміксів, українські маркетологи борються зі злом та встають на захист брендів. Однак водночас наші герої залишаються людьми. Зі своїми недоліками та побутовими проблемами.
«Arriba! запропонувала нам побешкетувати, і ми із задоволенням погодилися. Адже форум — це не лише доповіді, а й гарне шоу, яке відбувається за своїми правилами. Запевняю, тема супергероїв знайде зображення й на самому форумі». Ірина Капуста, продюсерка Форуму.
У ролях:
— Алекс Гармаш, директор зі стратегії «VAB Банк»
— Андрій Федорів, власник маркетингової агенції Fedoriv.com
— Ігор Гут, член ради директорів Almaz Group