Посади дерево
Соціальна акція

Для компанії Promodo ми розробили найгучнішу в місті Харкові соціальну кампанію. Ми вирішили, що відкриття відділу соціальних медіа просто має бути соціальним. І запропонували Promodo озеленити місто, влаштувавши змагання мешканців Харкова в соціальних мережах.

На сайті акції кожен охочий міг проголосувати за озеленення улюбленого району Харкова. Загалом було отримано 11656 голосів. У Дзержинському районі (3 296 голосів), Promodo посадили 400 дерев — липи, горобини та берези.


Цілком нормально коли бізнес допомагає тим, хто потребує допомоги, це моя принципова політика як керівника компанії. У випадку посадки дерев ми пішли далі — не тільки реалізували соціальний проєкт, а і створили дуже цікавий кейс із погляду інтернет-маркетингу.

Олександр Колб, гендир Promodo.

project99_1345468164__MG_3507project99_1345468164__MG_3507
object99_1345468386__MG_3719object99_1345468386__MG_3719
object99_1345468373__MG_4218object99_1345468373__MG_4218
object99_1345468367__MG_4128object99_1345468367__MG_4128
object99_1345468359__MG_3975object99_1345468359__MG_3975
object99_1345468351__MG_3915object99_1345468351__MG_3915
object99_1345468340__MG_3698object99_1345468340__MG_3698
object99_1345468283__MG_3674object99_1345468283__MG_3674
object99_1345468236__MG_3660object99_1345468236__MG_3660
object99_1345468210__MG_3619object99_1345468210__MG_3619
object99_1345468203__MG_3618object99_1345468203__MG_3618
object99_1345468193__MG_3529object99_1345468193__MG_3529
object99_1345468189__MG_3523object99_1345468189__MG_3523