Кіномарафон
на виживання
Малобюджетна рекламна кампанiя

Завдання
У рамках дуже обмеженого бюджету зробити так, щоби Сінема кафе потрапило до всіх провідних міських ЗМІ.

Рішення
Сінема Кафе — єдине в місті кафе для справжніх кіноманів! Щоби донести цей образ до цільової аудиторії ми вирішили провести перший в Україні кіномарафон на виживання із призовим фондом 10 000 грн.

Результат
Понад 2000 заявок на участь у марафоні, понад 250 публікацій у ЗМІ України, росії та білорусі, численні відеосюжети на національних телеканалах. За час Кіномарафону сайт кафе відвідало більше людей, ніж за весь час його існування.
Зрештою ми практично втричі побили рекорд України за найтриваліший безперервний перегляд фільмів (82,5 години).

Нагороди:
шорт-лист міжнародного фестивалю реклами Golden Hammer