Теракт
від Арріби
Малобюджетна реклама
Розробка рекламної кампанії
Результати:
— понад 30 твітів зі згадкою агентства від топменеджерів України та безліч ретвітів
— 5 пропозицій участі у тендерах протягом двох тижнів після «вибуху»
— у день проведення «теракту» портфоліо було завантажено 63 рази
Ми вирішили вчинити невеличкий теракт, аби прорекламувати Arriba! на п'ятому Форумі маркетинг-директорів. У фірмові пакети форуму, які отримали всі учасники та учасниці, ми поклали 150 будильників. Коли час на перегляд нашого портфоліо минув, всі 150 будильників одночасно задзвонили прямо посеред чергової доповіді в головному лекційному залі Форуму. А ми попереджали.
Нагороди:
— бронза на міжнародному фестивалі реклами Direct Hit 2012