Коли ми працювали над пакуванням Confectum для солодощів, ми створили цілий зефірний світ. Тепер бренд випускає другу лінійку й тому знову звернувся до нас за дизайном пакування.

Завдання

Новий зефір від Confectum має особливість — він тепер із фруктовою начинкою. Лінійка дорожча за попередню, тому нашою метою було зробити пакування більш преміальним. І водночас зберегти спадкоємність зефірного світу.

case-site-2case-site-2

Аналіз

Ми проаналізували пакування на західних ринках та виділили тренди напрямів: мінімалізм, кастомні ілюстрації, зухвалі кольори та патерни.

Пошук рішення

Продовжити розповідь про зефірний світ можна було по-різному. Ми думали про новий вимір смаку, про взаємодію форми зі змістом, навіть порівнювали незвичність нової лінійки з мистецтвом. Але перемогла найживіша у всіх сенсах концепція.

gifgif

Ідея

Живе полюбити простіше, ніж штучне чи абстрактне. І тому, зокрема, мешканці зефірної планети з першого пакування стали популярними.

На другому пакуванні ми вирішили показати, як на нашій планеті виглядає тваринний світ. А щоби передати суть продукту — зефір та начинка — ми намалювали тварин із різних яскравих фруктових патернів. Так з’явилися бананові леви, персикові пінгвіни, ванільні лемури та лаймові лами.

Висновок

Як результат, друга історія про зефірний світ вирішила два завдання. Перше — дизайн пакування нової лінійки. Друге — створення візуального конструктора: системи, яка масштабується для поповнення лінійки новими смаками.

all_6all_6

Клієнт каже

«Ми вирішили продовжити тему зефірного світу в кількох лінійках продукції. На цей раз креативній команді Arriba! необхідно було створити інший світ із незвичайними яскравими героями, які викликають позитивні емоції. Водночас пакування зефіру з начинкою мало відрізнятися від класичної лінійки, оскільки цей продукт складніший та дорогий — преміальний для цього сегменту. Потрібно було знайти непросте поєднання яскравості, емоційності та преміальності. Команді знову вдалося знайти рішення, вийшло дуже круто!»

Ольга Одарчук, маркетолог

Також дивіться

Papas
Стратегiя, назва, логотип, фiрмовий стиль, дизайн пакування

Confectum Chokko
Стратегiя, дизайн пакування

Сonfectum
Стратегiя, дизайн пакування