ESSE

Назва
Логотип
Дизайн пакування

Ринок розливної парфумерії безликий. Прозорий та кольоровий пластик, який використовує більшість гравців, виглядає дешево. Легко збирає подряпини. Мутніє на сонці. Для ESSE — бренду, який ми створювали з нуля — потрібні були флакони, які були б помітні на полиці, зручні у використанні та не асоціювалися з дешевим продуктом.

Першим етапом робіт став пошук незвичайної та практичної форми, яку складно було б сплутати з аналогами. І тут, до речі, ми згадали блокбастер «П'ятий елемент» Люка Бессона. Як ми всі знаємо, події у фільмі розвиваються навколо каменів-артефактів — могутніх настільки, що вони можуть врятувати цілу планету від знищення. Джерелом сили цих високих трикутних каменів з різьбленням були ув'язнені у яких природні стихії. За випадковим збігом — ті самі стихії, про які розповідає створена нами легенда бренду ESSE.

esse1991-23-11-merge_02esse1991-23-11-merge_02
esse-day-22866-17-11-merge_03esse-day-22866-17-11-merge_03

Крім помітної та візуально дорогої геометрії, форма каміння вирішувала ще одне завдання — вона знімала специфічний біль B2B-покупців бренду. Круглі та овальні флакони, будучи розсортованими по ящиках, створюють безліч порожнеч між пляшками. Отже, при доставці поштової служби чергового замовлення, покупець часто переплачував за повітря в коробках.

«Ми були першими, хто подбав про оптимізацію простору для зберігання запасів. Жоден флакон із наливною парфумерією не займає так мало місця, складаючись “пазлом” один з одним»

Олексій Ільїн, засновник ESSE.

IMG_9424-merge-11-02IMG_9424-merge-11-02
esse2131-25-10-mergeesse2131-25-10-merge

Чорний колір теж був обраний не просто так. На яскравій полиці чорний непрозорий пластик підвищує візуальну вартість продукту та сприймається як серйозний гравець. Крім цього, він захищає парфумерію від дії сонячного світла. Кольорові акценти в логотипі та кришечці — бірюзовий для чоловічих ароматів, рожевий — для жіночих — були додані виключно для полегшення процесу пошуку потрібного флакона продавцями та покупцями.

«Саме завдяки чорному, лаконічному, стильному пакуванню ми змогли зайняти нішу вищого цінового сегмента в наливній парфумерії, що до цього не вдавалося нікому»

Олексій Ільїн, засновник ESSE.

Також дивіться

ESSE
Назва, логотип, сraft, рroduction

ESSE
Назва, логотип, сraft, рroduction