PSHKN

Стратегія
Фірмовий стиль
Креативна ідея

 

Вирішення складних завдань для розумних проєктів, зроблених із душею, — найкраща робота для будь-якої креативної агенції. Таким проєктом для нас став бізнес-центр PSHKN — місце, яке замислювалося як абсолютно нове слово на ринку комерційної нерухомості Дніпра. Простір, у якому все зроблено зі смаком та увагою до деталей, у центрі якого бажання зібрати під одним дахом представників smart-бізнесу та забезпечити максимальним комфортом кожного орендаря.

Після аналізу конкурентів стало зрозуміло, що попри бурхливий розвиток Дніпра та його інфраструктури, категорія комерційної нерухомості міста залишилася на рівні початку 2000-х. В одних бізнес-центрах IT компанії є сусідами з майстрами манікюру, нотаріусом, турагентством і «ось цим незрозумілим офісом, де незрозуміло що відбувається». Інші наголошують виключно на розташуванні та статусі, позиціонуючи себе в сегменті «суперлюкс-віп-лакшері». Про третіх взагалі складно щось сказати, вони просто надають комерційні площі орендарям. Водночас спільна проблема для всіх гравців — сервіс, який центри надають своїм орендарям.

block 2block 2

Місцеві бізнес-центри — досі дикі джунглі, наповнені дільцями з 90-х, що намагаються вичавити з кожного метра максимум. А потім ще трохи. Тут кидають, піднімають ставки, змінюють людей у статутах, щоби вижити орендодавців. Тут усім заправляють підприємці старої хвилі — рішали з адмінресурсом.

(с) СЕО однієї з опитаних IT компаній.

Ситуація на ринку нерухомості призводить до того, що все частіше IT-компанії та представники smart-бізнесу (компанії, основний продукт яких технологічні рішення) вважають за краще знаходити чи будувати власні приміщення та офіси. Глибинні інтерв’ю з провідними IT-компаніями міста показали, що пропозиція ринку 2000-х не закриває потреби компаній 2020-х.

Розуміння контексту призвело нас до розроблення унікальної для ринку позиції — Intelligent Business Space, у якому intelligent business — це й цільова категорія орендарів (інтелектуальний бізнес), і спосіб ведення бізнесу з боку орендодавця (розумний сервіс). PSHKN став першим бізнес-простором, у якому важливе як технологічне комфортне місце, так і об’єднуючі резидентів цінності та спосіб життя.

БЦ Пушкин Arriba! 10 11 2020 -1080БЦ Пушкин Arriba! 10 11 2020 -1080

Ідея 

Ми вирішили сфокусуватися на просунутій аудиторії — smart-підприємцях. Людях, які сфокусовані на створенні нового та прагнуть «грати вдовгу, а не просто косити бабло». Людях, чиї інтелектуальні зусилля дають високотехнологічні інноваційні плоди, які успішно конкурують з іноземними компаніями.

Інтелект став суттю бренду БЦ PSHKN. Щоби розкрити наші наміри на ринку нерухомості ми створили відповідний маніфест.

Ми віремо в інтелект.
Інтелект бросає виклик звичному та змінює історію.
Інтелект створює рішення, які змінюють міста та країни.
Інтелект запускає в космос ракети та відкриває незвідане для всієї планети.
Його неможливо «віджати». Він незалежить ані від ресурсів, ані від зв’язків. Його не обмежують економічні та політичні коливання. На нього ніяк не впливає розмір рахунка в банку.
Але все створенне людством — винаходи, відкриття та інновації — було створено завдяки йому.
Ми віремо в інтелект.
І знаємо, що середовище для інтелекту дуже важлива. Вона може надихати на нові ідеї чи надовго позбавляти можливості створювати. Ми хочемо бачити наше місто та нашу країну іноваційними, технологічними, інтелектуальними. Тому ми створили простів для інтелектуального бізнесу міста. Ми хочемо, аби в Дніпрі з’явилося місце концентрації компаній, що створюють майбутнє. І ми працюємо над цим уже сьогодні.

Тому що ми віримо в інтелект.
PSHKN. Intelligent Business Space.

Intelligent-Business-Space-10-11-2020Intelligent-Business-Space-10-11-2020

Втілення

Одна зі проблем, з якими ми зіткнулися, полягала в самій назві бізнес-центру. З одного боку, на місці цієї будівлі розташовувався будинок, у якому, за свідченнями істориків, зупинявся Олександр Сергійович під час своєї поїздки Україною (про що говорить відповідна меморіальна табличка на будівлі). З іншого боку, Пушкін — надто яскравий образ минулого, який сильно контрастує з технологічним майбутнім, у яке дивиться наш бізнес-центр.

Ми працюємо в усталеній сфері, але робимо це по-новому. Це твердження призвело до переосмислення назви. Нова коротка форма імені позбавила його асоціацій зі старовиною, але водночас зберегла історичну цінність будівлі. Форма логотипу повторює характерні контури будівлі, а її лаконічність апелює до образу Smart-простору. Ця форма лягла в основу фірмових елементів, які динамічно вбудовуються в будь-який фірмовий носій.

Кольорова палітра — без зайвих колірних акцентів, відтінків та «дорогобагатих» прикрас.

Інфраструктура центру відображає концепт smart у фізичному просторі:

• місце, де людині зручно працювати там, де зручно, а не лише всередині свого офісу: весь простір — доброзичливий, людиноцентристський;
• оперативний та ввічливий facility management;
• діджиталізація побуту: онлайн-замовлення переговорних, обідів, послуг;
• екологічність та інклюзивність як стандарт, а не як заморська дивина;
• двомовна навігація;
• паркування для всіх видів транспорту, у т.ч. на поверхах розставлений електротранспорт, а розетки є на всій території центру;
• оранжереї;
• різні цінові рівні кейтерингу — від стрітфуду до ресторану на терасі.

Крім технологічної інфраструктури, бізнес-центр втілюватиме для спільноти резидентів спеціальну smart-програму — нетворкінг, навчальні івенти, вечірки.

«Ми віримо, що нове покоління підприємців міста це оцінить», — стверджує замовник. І, так, концепція бренду бізнес-центру PSHKN відображає і його особисту філософію, і точку зору на те, чим є підприємництво — постійним створенням цінностей для людини.

Це вже далеко не перша спільна робота з Arriba!, і щоразу ми чекаємо на їхні презентації з передчуттям і нервовим трепетом. Це те відчуття, коли взяв квиток у перший ряд на прем’єру та очікуєш на вибух емоцій. І, повірте, вони завжди є різні, несхожі, не завжди однозначні, але в цьому й сіль.

Проведено велику роботу з дослідження конкурентів, їх орендарів та їх довкілля. Піднято пласт цільової аудиторії, її переваг та інтересів. І все це — щоби створити унікальну додаткову вартість на статичному та прагматичному ринку девелоперів.

Дякую всій команді Arriba! за творчість та професійний підхід, за карантинні будні та вихідні, коли ми поринали у творчий процес, результатом якого став PSHKN.

Коментує БЦ PSHKN.

Дніпро — місто розумних. Ми віримо, що завдяки своїм резидентам PSHKN стане концентрацією інтелекту, від якого заряджатиметься все місто загалом і кожен резидент окремо.

  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image

Олена Таранська Strategist;
Маша Виноградова, Діма Алімов, Женя Бабанін Designers;
Юля Нагорна  Art Director;
Стаська Падалка Creative Group Head;
Сергій Рудь Copywriter;
Макс Бурцев Creative Director;
Оля Бурцева Account Director.

Фото об’єкту надала компанія Expolight.

Також дивіться

Охорона та безпека
Стратегія, логотип, фірмовий стиль, рекламна кампанія, рroduction

Evolution
Стратегія, назва, логотип, фірмовий стиль

Метеозахист
Стратегія, креативна ідея, рroduction