Alice in wonderland
Aфіші
Production: Arriba! photoproduction
«Керролловський абсурд з прекрасноквітковим фанк-футуризмом»,
— так описує режисер Артем Вусик переосмислений театром «Прекрасні квіти» «Алісу в Країні чудес». Для цієї вистави ми й розробили афішу.
У дитячих казках не завжди дитячий сенс. Алюзії «Аліси» при розборі відсилають читача до цілком дорослих тем: війні англійських династій, релігійних течій, задач проєктивної геометрії, природи сексуальності та навіть вживання речовин.
Кожен персонаж «Аліси» символізує одне із психологічних етапів становлення особистості дитини. Кожна зустріч залишає відбиток у її психіці, створює окрему внутрішню частину. Окрему субособистість.
В образі Аліси — кожен із шести героїв і всі вони разом. Шість настроїв. Шість характерів. На афіші вони зібрані до кола, утвореного гранями ідентичності Аліси.
Кожна частина зображення — це самостійна афіша, яка відкриває світ героя і формує ставлення.
Аліса у виконанні Сніжани Бабкіної. На відміну від версії Керролла — дівчинки «поштивої, довірливої та ніжної», наша Аліса — дівчина з дивностями. Підтверджують образ яскраво-червоні трикутні окуляри, чокер та пакет на голові замість відомої стрічки.
Чеширский Кот — режиссёр Артём Вусик. Совмещает миловидную внешность с ироничным характером. На афише мы показали это сочетанием пушистого хвоста и зубастой челюсти.
Красная Королева. Нина Батовская. Главный антагонист произведения с кровожадным характером. Красная рука и червовый туз стали отражением гнева и ярости, а меховая одежда — королевского статуса.
Гусеница — Денис Чмелёв. В этой версии «Алисы» — бармен, который наблюдает за посетителями. Его линию мы раскрыли в образе коктейльного бокала, наполненного глазами.
Контрастные и яркие цвета — ещё один прием для усиления визуальной идеи. Так мы подчеркиваем, насколько разные характеры сочетаются в одной героине.