Woof
Стратегія
Назва
Логотип
Фірмовий стиль
У Харкові з'явилося місце, де готують хот-доги з авторськими соусами. Ми створили концепцію закладу: розробили позицію, назву, логотип та фірмовий стиль.
Ринок
З одного боку, тренд на стрітфуд зростає. Локально цьому допомагають фестивалі вуличної їжі, глобально збільшення швидкості життя. З іншого боку, культура вуличної їжі в Україні розвинена лише в сегменті бургерів, а щодо хот-догів — тільки зароджується. Але їхня популярність зростає: хот-доги з'являються навіть у меню ресторанів.
Позицiя
Хоча у місті з'являється все більше точок вуличної їжі, для багатьох категорія досі асоціюється з брудно-дешево-шкідливо. Ми вирішили боротися із цим стереотипом та зайти на територію стрітфуду з боку гастрономічного задоволення.
Чи може бути приготована вулична їжа за всіма канонами високої кухні? Може, якщо за створення рецепта береться Олександр Білодід — фіналіст другого сезону «Майстер-шефа», який пройшов стажування у двох ресторанах Мішлену. Хот-доги, що вийшли після десятків експериментів, стали твором мистецтва гастронома. А інтер'єр, розроблений разом із командою дизайнерів, занурює кожного відвідувача в атмосферу вуличної естетики.
«Ресторан стрітфуду в атмосфері вуличної культури». Цією позицією ми транслюємо переконання: вулична їжа може і має бути естетичною.
Назва
Бажання поєднати у назві продукт та експресію вулиць привело нас до собак. Вуличним зухвалим вільним псам.
Саме про таких псів співали у пісні «Who Let The Dogs Out?» група Baha Men. Саме такий характер у наших хот-догів. Саме це слово ми знайшли у легендарній пісні, і саме воно передає потрібну атмосферу.
— Who let the dogs out?
— Woof! Woof! Woof!
Так народився Woof! — Ресторан хот-догів в атмосфері стріт-культури.
Логотип
Логічним продовженням історії з вуличними псами став наш герой у логотипі. Залишалося додати персонажу тієї самої зухвалості. Для цього ми просто зробили гавкіт більше за самого пса.
Фірмовий стиль
На вулицях Харкова є на що подивитись. Від невеликих графіті до величезних стінописів. Від нерівно наклеєних наліпок до продуманих інсталяцій. Від рейверів до панків. Наш ресторан знаходиться на вулиці, яка просякнута стріт-культурою.
Фірмовим стилем ми вирішили включити Woof у життя вулиці як повноцінний твір вуличного мистецтва. Тепер — на рівні ресторанів.
Основним візуальним елементом ми вибрали наліпки та відмалювали їх у стилі графіті: з різкими лініями, перекриттям елементів та хаотичним розташуванням.
«Коли ми звернулися за допомогою в Arriba!, ми до кінця ще не розуміли чого ми хочемо, було бажання зробити стрітовий продукт, яким буде смачно перекусити дорогою на роботу або сидячи в офісі за обідом. Ми озброїлися допомогою крутого шефа, зробили смачний хот-дог, ми мали лише ідею. Та з нею ми пішли до хлопців з Arriba!
Завдання стояло в тому, щоб визначити точки дотику зі стріт-культурою Харкова. Було бажання вивести вуличну їжу на новий рівень, смачний, чистий, з адекватними цінами та приємним персоналом. Щоб людина, прийшовши до нас, спробувала щось нове і хотіла повернутися.
Коли цілі та завдання були визначені, почався пошук того самого фірмового стилю, того значка, який дізнаватимуться; того слова, яке опише наш продукт. Нам було запропоновано кілька назв та логотипів — якісь сподобалися одразу, якісь ми відкинули на загальному голосуванні.
Звичайно, в роботі були й непорозуміння, але, можливо, вони й допомогли нам стати такими, якими нас бачать наші відвідувачі, і це також круто. У суперечці, як кажуть, народжується істина, тож результатом співпраці з Arriba! ми однозначно задоволені».
Сергій Крупкін, співвласник Woof!
Також дивіться
Jord
Назва, логотип, фiрмовий стиль
Охорона та безпека
Стратегiя, логотип, фiрмовий стиль, рекламна кампанiя, рroduction
Papas
Стратегiя, назва, логотип, фiрмовий стиль, дизайн пакування