Milliform

Назва
Логотип

Наш новий проєкт — для бренду Perfumer, лідера українського ринку наливної парфумерії. Для цієї компанії ми вже реалізували кілька проєктів, один із яких — брендинг Esse.

Один із напрямів компанії — тара для косметики та парфумерії — дібралося до брендової самостійності. Для нього ми створили назву та логотип.

Про продукт

Уже понад 19 років наш клієнт постачає безліч баночок, флаконів, пляшечок, кришок. Різних видів та форм. 

Назва

Назва має пояснювати призначення продукту. Це важливо, тому що цільова аудиторія бренду — сегмент B2B. Розповісти про переваги, не загубитися в масі прагматично-описових назв і залишитися зрозумілими бізнесменам — такі відправні точки ми виділили під час аналізу. Коли створювали концепції то шукали поняття, що поєднує всі пляшечки, баночки та флакони. І зрозуміли, що все це форми. Дві основні характеристики наших форм — це невеликі обсяги та різноманітність асортименту. Мільйони форм для міліграмів вмісту.

 

Так народилася назва бренду:

Milliform

milliform1038-merge01milliform1038-merge01

Логотип

Логотипи на ринку косметичної тари ми поділили на дві смислові групи. Перша — сухі рішення без ідеї, що складаються лише з назви компанії. Друга — перевантажені елементами, образами та кольорами.

У нашому логотипі ми вирішили продовжити ідею різноманітності форм і водночас залишитися лаконічними.

Як Milliform може передати різноманітність? Через слово. Milliform — це дев’ять літер. Дев’ять символів. Дев’ять форм.

Від високих до низьких, від широких до вузьких, від прямолінійних до округлих — є багато місткостей та стільки ж шрифтів.

Кожну літеру ми зробили несхожою на інші, а плавними переходами поєднали композицію в єдиний стиль. Єдиний бренд Milliform.

all-2all-2

Також дивіться

Papas
Стратегiя, назва, логотип, фiрмовий стиль, дизайн пакування

Jord
Назва, логотип, фiрмовий стиль