Автотранс

Стратегія
Рекламна кампанія
Production

Мережа АЗС «Автотранс» — одна з лідерів галузі автозаправних станцій у Полтавській області. Мережа активно розвивається з 2000 року. Нараховує більш ніж 37 станцій. Надає 560 робочих місць. Рівень знання серед водіїв наближується до 100%. Коли ми вперше зустрілися з засновниками компанії, всі цифри вказували на безхмарне майбутнє.

Якби не одне «але» — застарілий формат самих станцій. Зріст потреб автофанатів до АЗС зростав разом з розвитком національних мереж, на фоні яких «Автотранс» втрачав свої позиції. А разом з ними й клієнтів. Тому керівництво мережі вирішило відкрити заправки нового типу, зробити ребрендинг мережі та запустити мобільний додаток. Про що й повинна розповісти перша рекламна кампанія за якою до нас і звернулися. Кльово? Кльово!

Але вже на першому брифінгу стало очевидно: редизайн заправок, сучасний інтер’єр та додаток — це прекрасні рішення, але у 2021 році таким вже важко здивувати.

Задача.

Тому до того, як поринати з головою у креатив, ми вирішили зробити шаг назад та почати з розробки додаткової цінності оновленого бренду, аби залучити нових, утримати дійсних та повернути минулих користувачів «Автотрансу».

Першим кроком став пошук нової позиції бренду. Під час інтерв’ю з покупцями та працівниками ми розкопали кілька цікавих деталей.

  • По-перше, «Автотранс» — локальна мережа, яка представлена тільки в Полтаві та області. Усі податки компанія залишає у місцевому бюджеті. Велике підприємництво, яке буквально впливає на розвиток свого регіону. Непогано! Але це все ще не все.
  • По-друге, виявилося, що «Автотранс» активно допомагає місцевій громаді у різних сферах. Компанія спонсорує спортивні команди, бере участь в еко-ініціативах, купляє ШВЛ для лікарень у пандемію — загалом, робить багато чого, аби полтавчани жили безпечніше, комфортніше та радісніше.

Цей той, диви. На Автотрансі вийграв тони топліва – щітай год не заправляєшся.

Позиція.

На відміну від конкурентів, які не приділяють достатньої уваги локальним особливостям, «Автотранс» для полтавчан — Свої люди. Засновники мережі мешкають тут, відправляють дітей в тім самі сади та школи, їздять тими самими дорогам. Працюють на совість — інакше їм буде просто соромно дивитися сусідам в очі. І роблять все посильне для міста та регіону, в якому вони живуть. Про це казали люди. Про це казали співробітники. Про це скромно мовчав тільки сам бренд.

«Найполтавська заправка»

Така позиція виявилася найбільш природною для компанії та максимально чесною для покупців.

Бренд-персонаж.

Після затвердженої позиції перед нами постало наступне питання: як виділитися на фоні конкурентів та стати найближчою заправкою для мешканців Полтавської області? Як стати своїми в дошку? Як показати, що ми, буквально, розмовляємо з ними однією мовою? Нам був потрібен полтавчанин, що спілкується автентичною полтавською говіркою. Бажано — відомий в широких кругах.

Проснувсь, телефона хап – приложеніє скачав.

Так у нашому проєкті з’явився Женя Кулік — ексучасник відомого полтавського гурту Сен-Тропе та володар неповторного полтавського діалекту. Саме йому випала роль розповісти полтавчанам про всі новинки, які «Автотранс» підготував для мешканців області до відкриття оновленої АЗС.

А щоб йому не було сумно одному, ми вирішили додати в комунікацію панду. Ця мила тваринка була маскотом у мобільному додатку «Автотрансу». Ніхто не міг нам поясними, чому саме панда. Та і це було не так важливо. Головне — у нас є власний добрий та милий образ, який зовсім не очікуєш побачити в категорії АЗС.

Тільки подумайте: панда — бренд-персонаж заправки в Полтаві. Дивно? Від того і круто!

Прямо як на роботі нічо не дєлав, а премію дали.

Рекламна кампанія.

Нам необхідно було розповісти о великій кількості новинок мережі. Кожна з них потребувала свого окремого подання. Тому замість одного рекламного ролика ми запропонували запустити мультиканальну рекламну кампанію.

Окрім серії бюджетних відео, наш зірковий дует — Женя та панда — з’явилися у зовнішній рекламі. На рекламних площинах всередині та зовні заправок. У POS-матеріалах. На радіо, для якого ми створили цілий аудіосеріал, в якому Женя у своїй фірмовій манері розповідає телефоном про новинки «Автотрансу». Головне, що поєднувало всі ці носії — яскрава автентичність найполтавської заправки області.

Скільки літрів молока ти в селі з кози доєш? Чотири літри? Ну, оце як в тебе, тіки двісті пісят раз больше.

10 радіороликів, 8 принтів, 5 відео та 9 днів на реалізацію — такий виклик прийняв наш департамент продакшену. Думаєте злякалися? Ні, просто увімкнули космічні швидкості.

Відеоролики

Радіоролики

  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image

В підсумку ми:

  • створили 5 локацій: білу полтавську альтанку, заправку «Автотранс», палац шейха, спа-кімнату, Марс (наша улюблена);
  • приміряли близько 20 кг костюмів; 
  • пошили та доставили з Одеси костюм за 16 годин;
  • побудували трон з каністр;
  • створили ракету;
  • надрукували 72 м2 банерів;
  • виявили, що 02.07 полтавською говіркою звучить як «другого липня»;
  • змінили оператора за 9 годин до знімального процесу (привіт, COVID-19);
  • провели перше фільмування з оператором-постановником по FaceTime;
  • попрацювали з 4 новими людьми;
  • зняли свій найреквізитніший кадр: 1750 пластикових кульок — саме стільки було на полу та у ванній в спа-кімнаті;
  • закінчили за 12 хвилин до потягу звукооператора (і встигли на цей потяг, ю-ху!);
  • кайфонули від ідей наших копірайтерів.

 

Но, як то кажуть, аби зрозуміти масштаб знімального процесу треба побачити бекстейдж:

  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image

Agency & Production: Arriba!

Макс Бурцев —
Creative Director
Даша Старко, Рома Глібов — Copywriters
Юля Гапон — Account Manager
Лада Сабова — Director
Паша Іткін — DOP, Retouch
Ярослав Лукаш – Operator
Мер’ям Йол, Денис Галушка — Producers
Наталя Кузьміна — Production Designer
Маша Пирогова — Stylist
Лена В'язовська, Макс Парам, Валерій Кармаза — Art Department

 

Костянтин Гончаров — 1st AC
Віталій Бачако — Gaffer, Photographer
Гліб Луньов — Gaffer
Надя Дігалевич — Clapper-board
Сашко Коновалова — Make-up Artist
Данило Гаренських, Вадим Шульпін — Backstage
Льоша Вініченко — Panda
Женя Кулик — Actor
Єгор Писаренко — Editorial Director
Влад Чорнолясов — Color Grading Mental Complex Studio — Location 4EARS Sound Production
Василь Явтушенко — Sound Director

Також дивіться

Метеозахист
Стратегія, креативна ідея, рroduction

Don't
Креативна iдея, рroduction

Меблева душа
Креативна iдея, рroduction