Ukrainian Marketing Forum

«У серії роликів ми хочемо показати закоханих у свою справу маркетологів, які дістають розмовами про маркетинг своїх друзів, близьких і рідних», — отримали ми бриф від наших друзів з агентства Angry і взялися до роботи.

Проєкт зайняв 24 дні — від запиту до фінальної віддачі файлів. Спочатку було ̶с̶л̶о̶в̶о̶ тритмент. Головний елемент — уявний театр, де ми інсценуємо ситуації із життя, що нагадують акторські етюди. Але театр не класичний, а скоріше абсурдний. Усі події відбуваються природно, але у дивному контексті і з дивними персонажами. Інсайт, покладений основою ідеї, — справжня трагедія для учасників форуму та комедія для глядачів ролика. Погодьтеся, театральна тема.

Після — підготовка нон-стоп. У театрі немає двох однакових спектаклів, а продакшені — двох однакових зйомок. Тепер ми знаємо:

  • щоб зробити декорацію для театральної завіси — потрібно 109 метрів тканини,
  • щоб цю тканину пошити — потрібна одна швачка і 48 годин,
  • живий кастинг — гарантія ідеального актора,
  • скільки з акторами не репетируй — все одно на майданчику смішно,
  • не дарма всі люблять камеру ALEXA Mini,
  • на пошуки ідеального рожевого чоловічого костюма може піти 72 години,
  • якщо на старті здається, що проєкт легкий — на пост продакшені будуть коментарі на кшталт «дякую за несподівано цікаве завдання»,
  • зняти — пів справи. Віддати 45 носіїв — друга половина справи,
  • знімати не свої ідеї — класно. Якщо ідеї класні.

Ну, і звісно — зйомки. Можна нескінченно дивитися на те, як хтось працює. Наприклад, як працюємо ми.

«

Ніхто не сперечатиметься, що від продакшену безпосередньо залежить якість реалізації творчої ідеї. Нам пощастило із продакшен-партнером. Ми були обмежені стислими термінами реалізації ідеї та ресурсами, але завдяки залученості команди Arriba! Production, завдяки яскравим креативним знахідкам і грамотно організованому процесу зйомки, всі наші завдання були виконані на «відмінно». Результат нам сподобався, але не менш важливо, що ми отримали величезне задоволення у процесі роботи.

Ірина Бондаренко, продюсерка українського маркетинг-форуму.

Клієнт: Український маркетинг-форум
Ірина Бондаренко
Producer

Agency: Angry 

Production: Arriba! Production

Лада СабоваDirector;
Павло ІткінDOP;
Мер’ям Йол, Денис ГалушкаProducers;
Інна Алімова Art Director;
Лена В'язовська, Макс ПарамArt Department;
Віталій БачакоGaffer;
Влад Чорнолясов1st Assistant Camera;
Павло Ліхота1st Camera Engineer;
Артем НестеровCamera Engineer;
Вікторія БугроваCamera Assistant;

Макс АрсенюкVFX;
Лада СабоваEditor;
Артур КожевникColor Grading;
Ілона ГолубєваStyle;
Катя ІльченкоMakeup;
Гліб СердюкMaking of;
Діана СтриженковаHelper;
Вікторія Євсєєва
Legal Support;

Sound  4Ears Sound Production
Василь ЯвтушенкоLocation Sound Recordist;
Василь ЯвтушенкоSound Supervisor&designer;
Павло МельникSound Editor; 
В'ячеслав Забашта Foley.

PX RentalTechnical Support;
Mental Complex StudioLocation.

Також дивіться