Час думати
як покупець

Рекламна кампанія
Production

 

Ось уже вчетверте наше агентство є креативним партнером Українського форуму маркетинг-директорів. І на цей раз тема для нас, рекламістів, особливо жива — розвиток в умовах кризи та поведінкова економіка.

Сьогодні компанії мають переходити від форми монологу, під час якого покупця закидають епітетами про свій продукт, до форми діалогу, аби відповідати на питання як продукт може брати участь у житті людини та в розв’язання її проблем та завдань.

Ми впевнені, що для побудови успішної комунікації з покупцями брендам недостатньо знати соціально-демографічні характеристики своєї цільової аудиторії. Для того, щоби досягати успіху на ринку, бренди мають розуміти глибинні причини тієї чи іншої поведінки свого покупця, знати його спосіб життя, мотиви, бар’єри, інсайти, говорити з ним однією мовою. Саме на цій простій думці ми вирішили зосередитися в нашій кампанії 2015 року.

FMD_FedorivFMD_Fedoriv

«Наш підхід до просування форуму завжди базувався на тому, що креативна ідея має доносити основну тематику події та повідомлення має вибиватися із загального візуального шуму. Особливо добре, якщо це вдається зробити мовою самоіронії. Ми вважаємо "Мімікрію" яскравою ідеєю, яка задовольняє всім цим критеріям та нагадує нашій аудиторії, що форум маркетинг-директорів — це подія, яку не варто пропускати».

Ірина Бондаренко, продюсер українського форуму маркетинг-директорів.

FMD_DidokFMD_Didok

 

Героями рекламної кампанії стали чотири ментори форуму маркетинг-директорів:
Ігор Дідок, Наталія Кошова, Роман Гавриш та Андрій Федорів. Причому Ігор Дідок та Андрій Федорів знімалися в рекламі події вже не вперше. Відомі на ринку маркетологи та рекламісти постали в рекламі у вкрай незвичних образах, приміряючи на себе одяг та стиль представників цільової аудиторії різних брендів. Така подача покликана не лише привернути увагу маркетологів, а й донести основну тематику цього року: на форумі маркетинг-директорів навчать розуміти свою цільову аудиторію та її поведінку в умовах змін.

FMD_KoshevayaFMD_Koshevaya
FMDFridgeFMDFridge

У рекламній кампанії, яка стартувала 26 лютого, ми попрацювали як з традиційними, так і з нестандартними каналами комунікації: зовнішні носії та радіо, інтернет-просування та реклама у ділових виданнях, а також нетрадиційні формати залучення потенційних учасників.

FMDRainFMDRain

Візуальні образи підтримала серія із 11 радіороликів, об'єднаних ідеєю «Аудіоуроки». Ролики побудовані в ігровому форматі «послухайте та повторіть», завдання яких — збагатити маркетологів знанням сленгу цільової аудиторії. Після прослуховування кожен міг навчитися спілкуватися як споживач і дізнатися, зокрема, що таке «преппі» або «ньорд».

FMDWallFMDWall
FMDWall2FMDWall2
FMDPicsFMDPics

Також дивіться