Syngenta

Креативна ідея

Цей міні-фільм ми зробили для проєкту з великою ідеєю — об’єднати українських овочевих фермерів та підтримати ринок, що падає.

Замовником став швейцарський агрохімічний гігант Syngenta. Наукові дослідження, технології та продукти компанія використовує для стабільного розвитку сільського господарства в Україні. І зараз це важливо як ніколи.

Українські фермери переживають складні часи. Кілька років тому зачинилися основні експортні напрямки для овочів, фруктів та картоплі. Купівельна спроможність українців знизилася. Прилавки заполонив імпорт. На цьому ринку стає все важче заробляти, тому господарства переходять на менш вибагливі культури.

Щоби підтримати українського овочевого фермера, Syngenta започаткувала «Клуб стратегічних партнерів». Тут зустрічаються, домовляються про співпрацю та обмінюються інформацією виробники всіх масштабів, пакувальники, ритейлери та експортери. «Гуртом краще й батька бити», як влучно зауважив один із героїв.

Після живих зустрічей із фермерами ми зрозуміли, що класична реклама — найбільш неефективний спосіб спілкування з ними. У цьому бізнесі багато ризиків, прибуток залежить від непередбачуваних чинників: погоди, техніки, що ламається, шкідників, хвороб рослин. Нашим фермерам була потрібна визначеність та вагомі аргументи. Тож ми розповіли реальні історії.

У фільмі глави найбільших овочевих та фруктових виробництв України говорять про складні часи для свого бізнесу. Три історії об’єднує одне: вийти переможцями їм допомогли співпраця та обмін досвідом. Цих героїв знають у галузі, їм довіряють. Наші невигадані кейси приведуть нових учасників до клубу та надихнуть фермерів у складні часи.

Міні-фільм доносить думку про те, що в умовах нашої економіки співпраця — єдиний шлях для фермерських господарств та всіх гравців у ланцюжку доданої вартості. Ми намагалися переконати людей перестати тулитися кутками й почати розмовляти один з одним.

Зйомки велися в трьох різних областях України — у полях та на виробництві трьох великих овочевих та фруктових господарств. Команда працювала, щоби передати масштаб підприємств та показати головне: рішення, про які говорять герої, справді лягли в основу їхнього успіху.

Також дивіться