PLANIT

Як ми забетонували дух PLANIT

 

PLANIT — найнезвичайна компанія, з якою нам доводилося працювати. Харків’яни, які планують та контролюють будівництво об’єктів на мільярди доларів по всьому світу.

Молода компанія крутих архітекторів і програмістів, що займалися будівництвом Apple Circle, аеропорту в Сан-Франциско, найвищого в США хмарочоса, американської штаб-квартири SAMSUNG і ще з десяток проєктів, від однієї назви яких захоплює дух. 

2X1A9643-copy-32X1A9643-copy-3

Основна проблема будівельної індустрії — величезна кількість підрядників на кожному об’єкті зі ще більшим пакетом технічної документації. Звести докупи всі ці дані людині практично неможливо, а вартість помилки обчислюється мільйонами доларів.

PLANIT перші у світі розробили унікальний продукт, який надає змогу створювати єдину цифрову модель із розрізненої будівельної документації від різних підрядників, у якій відразу наочно видно всі недоліки та промахи. Потім PLANIT готує специфікацію для всіх учасників процесу, планує, а потім контролює, щоб усі дотримувалися єдиної схеми, стежить за ефективністю, бюджетом, графіком, синхронізацією, щоб у результаті замовник отримав ту будівлю, яку затверджував спочатку.

2X1A9610-3-blur2X1A9610-3-blur

З першого дня, з основи, компанія активно росла й розвивалася. З’являлися нові підрозділи, освітні проєкти та ініціативи. Поки раптом вона не зіткнулася з проблемою, знайомою багатьом IT-гігантам: програмісти пиляють невеликі частини проєкту без розуміння загальної картини та усвідомлення масштабів компанії, у якій працюють. А отже, швидко втрачають ентузіазм і вигоряють.

У 2019 році PLANIT постала перед необхідністю пояснити всій команді, що таке компанія PLANIT, навіщо вона існує, які цінності для неї важливі. Оскільки Arriba! любить великі ідеї та вірить у ціннісний підхід, ми з радістю взялися за проєкт. 

Щоби формулювати велику ідею компанії її недостатньо розуміти. Її треба відчувати. Тому роботу ми розпочали з того, з чого завжди починаємо будь-який проєкт агенції, — з дослідження, з питань та розмов, з розуміння духу компанії, її цілей та бажань. Ми розуміли, що в цьому проєкті критично важливо не вигадувати за клієнта, а зрозуміти його глибинні смисли та інтонації та зобразити їх у максимально доступній формі.

Зрозумівши смисли та настрої засновника та ядра команди, ми перейшли до їхньої матеріалізації в «настільній книзі бренду», яка стала зватись Planner. Нам дуже хотілося створити для PLANIT крафтовий брендбук, такий самий трушний і несхожий на інших, як і сама компанія. 

Декілька тижнів ми працювали над формулюванням цінностей та їх описом. Треба було зробити їх не рафінованими пунктами для галочки, як це часто буває у великих компаніях, а такими, щоби відгукувалися кожному співробітнику.

Material елементом розробленого стилю PLANIT Planner став бетон. Сирий матеріал, основа, текстура, відчутність, вагомість. А ще одне зі значень англійського слова «concrete» (бетон) перекладається як «фундамент».

Після з’явилася ідея оповідання становлення компанії через артефакти кожного історичного етапу розвитку компанії, кожного проєкту, над яким працювала команда. Об’єкти були відтиснуті в бетоні. Слід сліду.

  • Клавіші від клавіатури першого комп’ютера засновника PLANIT, дефіцитного на пострадянському просторі 1990-х «Спектрума». 
  • Ключ від першого офісу (кімнати в університеті, де на той момент ще навчався фаундер PLANIT Олег Демиденко).
  • Болт із першого проєкту, де компанія вперше заявила про себе, як про повноцінний суб’єкт будівельного процесу. 
  • Кріплення від одного з наймасштабніших світових проєктів — транзитного терміналу Transbay у Сан-Франциско.  
  • Бетонні статуетки: символ надійності, краса сирої фактури та просто іронія.
2X1A9588-copy-32X1A9588-copy-3
abest_pagesabest_pages

Ми надихнулися масштабами проеєктів PLANIT, і нам дуже хотілося надихнути всіх їхніх майбутніх співробітників. У результаті тривалої спільної роботи в нас вийшла справжня настільна книга про PLANIT та її корпоративний дух. Для всієї команди крутяків, і насамперед — для новачків.

Для будь-якого рекламіста бути причетним до розвитку таких брендів, як PLANIT — пасіонарів, які змінюють культуру, — це щастя. Я пишаюся знайомством із цими хлопцями, і, сподіваюся, нам вдалося зробити для них щось більш material, аніж сформульовані сенси.

Макс Бурцев, креативний директор Arriba!

До речі, компанії PLANIT можна подати свою ідею прямо зараз на сайтi їхнього освітнього проєкту.

клієнт: PLANIT

Олег Демиденкозасновник PLANIT;
Олена СкрипальHead of TM Department;
Валерія КолодькоPlanit Team External Relations Specialist;

Arriba! Creative Agency:

Макс БурцевСreative Director;
Юля ГапонAccount Manager;
Олег МісягінStrategist;
Стаська ПадалкаCopywriter;
Юля НагорнаDesigner;
Діма АлімовCase Designer;
Паша ІткінPhotography, Retouch;
Terium studioбетонні конструкції;
Мер’ям Йол Producer.

Також дивіться

ESSE
Назва, логотип, сraft, рroduction

Люди квітів
Креативна iдея, сraft, рroduction