Papas

Стратегія
Назва
Логотип
Фірмовий стиль
Дизайн пакування

Понад десять років компанія «Агріко», лідер ринку з 50 % часткою, постачає добірну насіннєву картоплю з Голландії, вирощує її на власних площах в Україні та надає технологічну підтримку клієнтам на всіх етапах, від засіву до зберігання. Тепер «Агріко» дозріли для власного бренду фасованої картоплі.

Нашим завданням було створити такий бренд із нуля. Створити та прищепити українцям культуру споживання картоплі.

papas4417-3papas4417-3

Стратегія

Сьогодні якість картоплі на ринку не є стабільною. Конкуренти дозволяють собі продавати бульби, які не відкалібровані за розміром, з внутрішніми дефектами, з паростками або що пошкоджені шкідниками. Вони користуються тим, що люди мало знають про картоплю.

Інтерв’ю з покупцями показали, що картопля сприймається як простий, зрозумілий продукт. «Картопля й картопля, що ще про неї знати». Водночас більшість навіть не знає, що картопля буває біла та рожева. Що вже казати про сорти. Майже всі респонденти зазначали, що пояснення та підказки допомогли б ухвалити рішення про купівлю.

Так ми зрозуміли, що людям потрібний експерт із картоплі. Той, хто розповість про нові сорти, смаки, способи готування; той, хто навчить у цьому розбиратися та отримувати насолоду від правильних картопляних страв.

І материнський бренд «Агріко» чудово підійшов на цю роль. Продукт водночас органічно зайняв позицію добірної фасованої картоплі від експертів своєї справи. Ми займаємося лише картоплею й тому знаємо про неї все.

papas4474-2papas4474-2

Розроблена нами назва відсилає нас до джерела картопляної культури, до Південної Америки. Papas — так іспанські колонізатори в XVI столітті записали назву «земляних горіхів», які вживали індіанці. А іспанське papás, «батьки», говорить про роль наших фермерів: до картоплі вони ставляться, як до свого дітища, доглядають її та роблять для неї все можливе й неможливе. Бренд набув чоловічого, водночас доброзичливого, дбайливого характеру, що підходить нашій аудиторії.

Untitled-1Untitled-1
papas4245-1papas4245-1

Фірмовий стиль

Яскравий фірмовий стиль, основою якого став патерн із картопляним полем, виділяє Papas у точках продажу. Їм запечатуються дерев’яні ящики, шопери, фартухи, водночас впізнаваність зберігається й на дрібніших носіях.

У друкованих матеріалах ми використовуємо дизайнерський картон з елементами шовкотрафарету, тисненнями, позолотою та лакуванням. Усе це надає бренду текстури та цінності. Головна краса стилю полягає в тому, що замовник самостійно може робити нові носії, вирізаючи з фірмового патерну частинку необхідного розміру.

papas4515-2papas4515-2

Пакування

Ідею одержимості продуктом ми розгорнули в пакуванні. У фантастичному світі наших фермерів-«папас» картопля стає головним героєм. Вони так люблять її, що бачать всюди. Зі зворотного боку пакування ми розмістили фотографії наших фермерів, щоби познайомити з ними людей і показати, що ми особисто відповідаємо за кожну картоплину в пакуванні.

Купити фасовану картоплю від експертів Papas вже зараз ви можете в мережі Goodwine.

papas4355-3-2papas4355-3-2
papas4425papas4425

Після першої зустрічі ми видихнули з полегшенням і зрозуміли, що команда Arriba! — це саме те, що нам потрібне. Нам потрібна була допомога в акумулюванні наших ідей та свіжому погляді тих, хто може полюбити картоплю так само шалено, як ми! «Картопля теж може бути сексі» — із цієї фрази ми розпочали стратегічну сесію.

Результатами роботи більш ніж задоволені. Зараз картоплю ТМ PAPAS вже можна знайти на полицях магазинів Goodwine. Вона має чималий попит, адже унікальний концепт пакування просто не дасть пройти повз.

Ідею, яку ми несемо через усі доступні канали комунікації, приємне споживачеві та близьке для нас, адже ми дійсно «Закохані в картоплю» і є «Експертами своєї справи». І саме команда креативної агенції Arriba! допомогла втілити всі, на перший погляд, нереальні задуми.

Микола Гордійчук, директор ТОВ «Агріко Україна»

Наразі ТМ Papas складає 10 % бізнесу компанії. Але голова підприємства вірить, що через 5 років частка бізнесу ТМ сягне понад 50 %.

Також дивіться