Lacan
Логотип
Якось нам замовили логотип для незвичайного інтелектуального бару.
Настільки інтелектуального, що перед початком робіт нам довелося поринути
в історію психоаналізу та філософії XX століття. А незвичайним його зробив
клієнт — французький психоаналітик Жак Лакан, який помер майже сорок років тому.
Опанувавши спіритичну дошку, ми попросили самого Жака розповісти про цей проєкт:
«Інтелектуали давно зауважили, що найглибша філософія трапляється саме в барах.
Я сам вважав за краще передавати свої знання в усній формі без паперових посередників.
Не писав книжки, тільки читав семінари. А після смерті відкрив власний заклад,
щоби барною стійкою зблизити слухача та носія ідей».
«Моєму закладу був потрібен візуальний образ, що чіпляє. Щось зі світу Символічного, мінливе, архетипове та давнє, як світло. Коли команда запропонувала концепцію з тінями, я вибрав її без вагань і навіть погодився позувати для логотипа».
«Чому тіні? Вони — це все, що ми бачимо, не здатні пізнати ідеї, причини речей.
Ми дивимося на тіні, що пересуваються екраном кінотеатру, на символи тексту,
на жести акторів — і часто не розуміємо, що вони хочуть сказати.
Мій бар як печера з алегорії Платона. Тут вчать читати тіні та бачити ідеї.
Киньте погляд мені за спину, і ви дізнаєтеся історії: від «Перетворення» Кафки
до «Птахів» Хічкока, від «Злочину та покарання» до «Пролітаючи над гніздом зозулі».
Прийдіть, і я навчу бачити їхній сенс.
Ваш Жак Лакан».
Нагороди:
срібло клубу арт-директорів ADC*UA Awards
Також дивіться
ESSE
Назва, логотип, дизайн пакування
Розумна голова
Назва, логотип