Lacan

Логотип

Якось нам замовили логотип для незвичайного інтелектуального бару.

Настільки інтелектуального, що перед початком робіт нам довелося поринути
в історію психоаналізу та філософії XX століття. А незвичайним його зробив
клієнт — французький психоаналітик Жак Лакан, який помер майже сорок років тому.
Опанувавши спіритичну дошку, ми попросили самого Жака розповісти про цей проєкт:

«Інтелектуали давно зауважили, що найглибша філософія трапляється саме в барах.
Я сам вважав за краще передавати свої знання в усній формі без паперових посередників.
Не писав книжки, тільки читав семінари. А після смерті відкрив власний заклад,
щоби барною стійкою зблизити слухача та носія ідей».

lacan750lacan750
all_logosall_logos
bar_color_2bar_color_2

«Моєму закладу був потрібен візуальний образ, що чіпляє. Щось зі світу Символічного, мінливе, архетипове та давнє, як світло. Коли команда запропонувала концепцію з тінями, я вибрав її без вагань і навіть погодився позувати для логотипа».

 

«Чому тіні? Вони — це все, що ми бачимо, не здатні пізнати ідеї, причини речей.
Ми дивимося на тіні, що пересуваються екраном кінотеатру, на символи тексту,
на жести акторів — і часто не розуміємо, що вони хочуть сказати.

 

Мій бар як печера з алегорії Платона. Тут вчать читати тіні та бачити ідеї.
Киньте погляд мені за спину, і ви дізнаєтеся історії: від «Перетворення» Кафки
до «Птахів» Хічкока, від «Злочину та покарання» до «Пролітаючи над гніздом зозулі».
Прийдіть, і я навчу бачити їхній сенс.

Ваш Жак Лакан».

theatre_colortheatre_color

Нагороди:
срібло клубу арт-директорів ADC*UA Awards

Також дивіться

ESSE
Назва, логотип, дизайн пакування