Королі
бензоколонки
Креативна ідея
Мережа автозаправок WOG звернулася до нас із завданням розробити HR-кампанію із залучення нових співробітників на роль заправників. Виявилося, що навіть ті, хто працюють різноробами на забудовах чи вантажниками, не хочуть йти працювати на заправки, бо «робота не крута». І справді — весь день тільки те й робиш, що бігаєш між колонкою та касою.
Ми подивилися на роботу заправника з іншого боку. Щодня до них приїжджають сотні найкрутіших машин, їх вітає безліч гарних дівчат, через їхні руки проходять десятки тисяч доларів і, зрештою, вони керують нафтою. А це вже далеко не просто заправники. Це — Королі бензоколонки!
Production: Positive Pictures
Також дивіться
No fakes
Креативна iдея, рroduction
Easy-peasy
Креативна iдея, сraft
Ремаркетинг
Стратегiя, рекламна кампанiя, рroduction