Jörð

Назва
Логотип
Фірмовий стиль

У Харкові з'явився новий ресторан європейської кухні у скандинавському стилі.

Серед закладів Харкова наш ресторан вирізняють дві особливості.

Перша — та сама атмосфера хюґе: почуття затишку та комфортного спілкування. Друга — симбіоз користі та смаку. Для приготування страв ресторан використовує інгредієнти від місцевих фермерів, а меню складає експерт з харчування.

01-201-2

Назва

У назві ми хотіли сказати про скандинавське коріння, затишну атмосферу і корисність їжі.
Так дух півночі вирішили передати словом з місцевої мови, а затишок і корисність його значенням.

Jord (Jörð, «йо:рд») — «земля» в перекладі з ісландської — це ресторан з атмосферою домашнього затишку, в якому готують корисні страви з продуктів місцевих ферм.

05-205-2

Фірмовий стиль

 

Коли розробляли фірмовий стиль, ми думали про те, яке місце Jord займатиме в житті людини.

 

Дійшли висновку, що для харків'ян ресторан стане закладом із домашньо-робочою атмосферою. Тут можна і відпочити, і посидіти із ноутбуком. Усамітнитися з собою і природою.

Ми розробили позицію, в якій Jord — це затишний зелений острів серед міської суєти.

04-204-2
03-303-3

«Ресторан — міський сад» — концепція, яка стала основою фірмового стилю та логотипу Jord.

Ідея міського саду в логотипі простежується рахунок стилізації символів під природні елементи. Літеру J ми перетворили на гілку, O — на дубовий лист, а R і D стали рибкою і хвилею.

Фірмовий стиль складається з текстурних простих форм та образів, пов'язаних із природою.

У ньому транслюємо аспекти хюґе: медитативність, споглядальність, єднання. А чорно-білі кольори підкреслюють преміальність бренду та не відривають людину від краси страв.

Також дивіться

Woof
Стратегiя, назва, логотип, фiрмовий стиль

Охорона та безпека
Стратегiя, логотип, фiрмовий стиль, рекламна кампанiя, рroduction