Jörð
Назва
Логотип
Фірмовий стиль
У Харкові з'явився новий ресторан європейської кухні у скандинавському стилі.
Серед закладів Харкова наш ресторан вирізняють дві особливості.
Перша — та сама атмосфера хюґе: почуття затишку та комфортного спілкування. Друга — симбіоз користі та смаку. Для приготування страв ресторан використовує інгредієнти від місцевих фермерів, а меню складає експерт з харчування.
Назва
У назві ми хотіли сказати про скандинавське коріння, затишну атмосферу і корисність їжі.
Так дух півночі вирішили передати словом з місцевої мови, а затишок і корисність його значенням.
Jord (Jörð, «йо:рд») — «земля» в перекладі з ісландської — це ресторан з атмосферою домашнього затишку, в якому готують корисні страви з продуктів місцевих ферм.
Фірмовий стиль
Коли розробляли фірмовий стиль, ми думали про те, яке місце Jord займатиме в житті людини.
Дійшли висновку, що для харків'ян ресторан стане закладом із домашньо-робочою атмосферою. Тут можна і відпочити, і посидіти із ноутбуком. Усамітнитися з собою і природою.
Ми розробили позицію, в якій Jord — це затишний зелений острів серед міської суєти.
«Ресторан — міський сад» — концепція, яка стала основою фірмового стилю та логотипу Jord.
Ідея міського саду в логотипі простежується рахунок стилізації символів під природні елементи. Літеру J ми перетворили на гілку, O — на дубовий лист, а R і D стали рибкою і хвилею.
Фірмовий стиль складається з текстурних простих форм та образів, пов'язаних із природою.
У ньому транслюємо аспекти хюґе: медитативність, споглядальність, єднання. А чорно-білі кольори підкреслюють преміальність бренду та не відривають людину від краси страв.
Також дивіться
Woof
Стратегiя, назва, логотип, фiрмовий стиль
Охорона та безпека
Стратегiя, логотип, фiрмовий стиль, рекламна кампанiя, рroduction
Mmmarshmallow
Дизайн пакування