ESSE
Назва
Логотип
Craft
Production
Продовжуємо розповідати про роботу над парфумерним брендом Esse. Дізнатися історію, що стоїть за логотипом, можна тут.
Цього разу ми створювали візуальні образи для різних груп ароматів та «стихій» бренду. Щоб налаштувати на потрібний настрій, ми розмістили пакування в атмосферні прикраси: морську лагуну, пустелю на заході сонця, тропічний сад та інші. Усього для зйомки було збудовано 11 сцен, які візуально передають багатий вибір ароматичних нот.
Особливість завдання полягала в тому, що ці аромати випускаються в однаковій тарі. Тому наші фотографії мали доносити основну інформацію про аромат та полегшувати його вибір у каталозі. Ми запитали себе: як допомогти покупцеві з першого погляду вловити суть аромату, а головне відчути його настрій?
Основа наших ароматів, згідно з легендою, — це стихії. Змішуючись у різних пропорціях, вони утворюють групи: водяні, фужерні, десертні, квіткові, фруктові, східні та деревні аромати.
Для кожної групи ми склали візуальну композицію — з типових інгредієнтів та предметів, що викликають яскраві асоціації. Так, наприклад, у нас з’явилися спекотні дюни для східних, туманна поволока і світлячки для фужерних, кокоси та пальми для водних. Композиції для стихій виконані лаконічними флетлеями, а основна емоція передається коштом кольору і світла. Серія гармонійно працює разом із попередніми іміджевими принтами.
Фото використовуються в оформленні сайту, у друкованих календарях, каталогах та як листівках, які вкладаються в кожне пакування.