Kharkiv Pride

Рекламна кампанія
Production

В Україні не люблять ЛГБТ-прайди.

«Нехай вдома займаються чим завгодно, але нащо ходити?» — це репліка, яка обов’язково з’являється в розмові, як тільки згадується марш. Чому так трапляється? Бо люди не дуже розуміють що таке прайд і які в нього цілі. Їм здається, що цей дивний івент, під час якого люди в яскравому одягу (а може й зовсім без нього) агитують «переходити на темну сторону».

Насправді ХарківПрайд — це марш за рівні права для всіх людей попри те, ким вони себе почувають чи кого кохають. Це марш проти дискримінації, неприйняття та агресії, з якою люди зі спільности стикаються кожного дня. Марш — це відповідь на ту ненависть, яку дарує їм громада. Саме це і спонукає представників ЛГБТ+ спільноти виходити на вулиці та гучно казати про свої права. І чим більше буде ненависті, тим голоснішими будемо ми.

Як? Розповідаємо далі.

Проведемо прайд навіть для тих, хто не піде на нього.

Тож, як розповісти людям, що таке ХарківПрайд насправді? Кажуть, що краще один раз побачити, аніж сто разів почути. Прочитати лозунги на плакатах учасників та зрозуміти, що прайд — це не про секс, а про права. Ось тільки люди, які мають спаплюжене уявлення про марш навряд чи підуть на нього. Тому ми вирішили провести прайд ще до його початку. Так, аби кожен нас побачив — навіть той, хто не збирається йти на марш.

Для цього ми перенесли лозунги з плакатів учасників ХарківПрайд на вулиці міста. На принтах, як і на марші, за лозунгами знаходяться реальні люди — представники харківської ЛГБТ+ спільноти. Адже немає нічого чеснішого, ніж озвучувати свою позицію відкрито — віч-на-віч.

Символічно, що противники рівності найчастіше протестують, ховаючи обличчя. Так і перші в місті постери вони зірвали вночі — доки ніхто не бачить. З моменту розклеїти пройшло лише 4 години.

Чим більше буде ненависті, тим голоснішими будемо ми.

Саме таке повідомлення ЛГБТ+ активісти залишали на кожному зіпсованому постері ХарківПрайд.

А потім реклама маршу з’явилася не тільки на стінах, але й на великих рекламних площинах. Майже всі оператори зовнішньої реклами відмовилися розміщувати плакати. Окрім одного. Так харківська ЛГБТ+ спільнота вперше здобула можливість заявити про себе на все місто. Бо, як і обіцяли, ми будемо ставати голоснішими.

Знімемо відео про те, що ненависті нас не зупинити та запросимо всіх долучитися до маршу. 

«Хворі виродки», «Нечистота та гидота», «Я б на її місці взагалі мовчки сидів», «Цю чуму треба знищувати», «Вас на вогнищах треба спалювати» — це тільки невелика кількість тих коментарів, що можна прочитати на сторінках представників ЛГБТ+ спільноти.

Після того, як ми поспілкувалися з активістами, то зрозуміли, що навіть коли вони закривають сторінки в соцмережах, то всі ці коментарі залишаються з ними, ніби татуювання. Люди носять їх із собою все життя. Кожного дня. З ранку до вечора. Але не дивлячись на це в них вистачає внутрішніх сил боротися за свої права.

У ролику знялися представники та представниці харківської ЛГБТ+ спільноти та союзники руху. Вони не побоялися опинитися перед камерою абсолютно беззахисними. Аби показати, що слова іноді ранять сильніше за будь-яку зброю. А ще, що всупереч неприйняттю суспільством, вони не збираються здаватися.

Розповімо в радіо роликах за що люди виходять на ХарківПрайд.

Під час роботи над проєктом ми помітили цікаву річ. Противники чомусь вважають, що ЛГБТ+ спільноту хлібом не годуй — дай сходити на марш.

Звісно, це не так. У кожного, хто йде на прайд, як і в будь-якої людини є безліч приємних справ, якими б варто зайнятися в сонячну вересневу неділю. Гуляти парком, поїхати за місто… Навіть не важливо що та куди, головне — з людиною, яку кохаєш.

Але не всім доступні ці звичайні радощі. Розкриваючи себе, ЛГБТ+ люди стикаються із засудженням суспільства, несправедливим ставленням держави й навіть із загрозою власному життю. Саме тому у свій вихідний вони змушені виходити на вулиці. За своє право жити звичайним життям і не ходити на марші. Ця думка і стала основною ідеєю для роликів для радіо.

Перетворимо ненависть у підтримку ЛГБТ+ руху.

Ніяка реклама нездатна зупинити той потік ненависті. Але ми знайшли спосіб перетворити ненависть у добро. Для цього ми розробили механіку, яка перетворює в донат кожен коментар, який принижує людську гідність, закликає до обмеження прав і свобод або підбурює до агресивних дій проти представників спільноти. Усі зібрані гроші підуть на нові інформаційні кампанії на підтримку ЛГБТ+ людей.

Пізніше ми запропонували підписникам ХарківПрайд у соцмережах приєднатися до цієї механіки. Вам нагрубили в соцмережах за підтримку маршу? Донатьте! Бо починати суперечки з хейтерами немає ніякого сенсу. Просто залиште під їхніми коментарями повідомлення: «Вжуньк ✨ Щойно твій хейт-коментар перетворився на добро, бо до нашої скарбнички додалось… грн. А це означає, що більше людей дізнаються про ХарківПрайд. Продовжуй». Бо «чим більше буде ненависті, тим голоснішими будемо ми».

«

Це наш другий проєкт на підтримку ЛГБТ+ спільноти. Уже вдруге ми переосмислюємо наші погляди на Прайд і дивимося на нього не як на радісну ходу яскравих людей, а як на марш на підтримку видимості та гідності кожної людини незалежно від поглядів. Ми пишаємося всіма, хто виходить на марш рівності, всупереч ризикам. І чим більше ненависті буде навкруги, тим більшим буде наше бажання допомагати голосам гідності звучати голосніше.

Макс Бурцев, креативний директор Аrrіbа!

  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image
  • gallery-image

Idea & Production — Arriba! 

Макс Бурцев Сreative director;
Лада Сабова
Director;
Мер’ям Йол Producer;
Паша Іткін DOP, photographer;

Костянтин Гончаров 1st AC;
Гліб Луньов Gaffer;
Маша Пирогова Stylist;
Влад Чорнолясов Color grading;



Лада Сабова Editor;
Palokio Music;
Даша Старко, Оля Шевчук Copywriters;
Діма Алімов, Юля Развенкова, Євген Бабанін  Designers;
Наташа Кузьміна, Оля Бурцева, Макс Парам, Оля Померанська, Поліна Іткіна, Юля Развенкова, Деніс Галушка, Артур Ул’яницький, Артем Кондратенко Art department.

Також дивіться

Їхні голоси 
Стратегія, рекламна кампанія, рroduction

No fakes 
Креативна ідея, рroduction

Автотранс
Стратегія, рекламна кампанія, рroduction