Я – природа

Креативна ідея

Production: DGTL RLGN

Director: Max Ksjonda
DOP: Dmitriy Nedria
2nd unit DOP: Sveta Aparina
1 AD: Mariko Becher
Executive Producer: Alexey Zgonik
Line Producer: Yulia Pavliuk
Producer Assistant: Valentyn Petyshkin
PM: Tanya Lambo
Wardrobe Stylist: Elena Ignatenko
Makeup: Maria Tkachuk

Україна входить до десятки провідних виробників кукурудзи у світі та до п'ятірки найбільших експортерів. Втім, щосезону виробники сільськогосподарської продукції стикаються з ризиками, які ведуть до зниження обсягів виробництва цієї культури.

Уся річ у погоді.

Кукурудза буває примхливою. Весняні заморозки ушкоджують молоді сходи, літня посуха стримує зростання рослин, рясні опади сприяють розвитку хвороб. Град та вітер гублять врожай.

Погода для фермерів перетворюється на справжнього ворога. Небезпечного, непередбачуваного, що знищує врожаї. Програючи сезон за сезоном битву з ворогом, багато фермерів здаються, перемикаються на дешеве насіння або, що ще гірше, — на інші культури, менш вибагливі.

У новому проєкті для швейцарської компанії Syngenta, ми вирішили спробувати змінити ставлення фермерів до свого головного ворога, і пояснити, що боятися погоди не варто, коли є якісний посівний матеріал і перевірений партнер. Партнер, який допоможе від посіву до збору та набагато пізніше.

До речі, це вже друга наша робота для швейцарського гіганта. Дивіться наш перший проєкт просування «Клубу стратегічних партнерів».

Також дивіться

Метеозахист
Стратегiя, креативна iдея, рroduction

Автотранс
Стратегiя, рекламна кампанiя, рroduction