Метеозахист

Стратегія
Креативна ідея
Production

Фермери — сміливі люди. Навіть якщо вони зроблять все як треба, все ще є шанс втратити результати праці через непередбачувану погоду.

Швейцарський агрохімічний гігант Sygenta розробив програму МетеоЗахист для підтримки фермерів. Коли забагато чи замало дощів, холодно чи жарко, град — за кожен градус або міліметр осадів поза нормою фермер отримує компенсацію.

Під час створення концепцій ролика ми сконцентрувалися на відчуттях фермера: як він ставиться до погоди, що про неї думає і що хоче. Під час пошуків рішення ми брали інтерв’ю у професіоналів та аналізували їх публікації в соціальних мережах.

У результаті ми визначили бажання, характерне не тільки для фермерів, а взагалі для всього людства. Це бажання повернути минуле та переграти все інакше. В нашій ідеї ми вирішили виконати мрію і повернути погоду назад. Град підіймається з землі, зникають тріщини на сухому ґрунті, а краплі повертаються у хмари.

Нехай час фермер і не поверне, Sygenta повертає впевненість у собі. Компенсація, яку отримує фермер стає інвестицією у майбутнє. Інвестицією у зернові, добриво та засоби захисту. Тому фермер знає, що зможе подолати негоду знову і знову.

«Повертаємо впевненість» — так звучить слоган рекламної кампанії.

Процес зйомок став наймасштабнішим не тільки для Arriba! Production, але й для всього креативного Харкова.

Понад 30 людей в команді провели на локаціях 38 годин за дві доби. Для багатьох перший день фільмування почався ще до світанку.

Для нас були важливі всі деталі. Тому стихії мали бути справді бурхливими. Навіть у сонячні знімальні зміни. Так град ми зробили із промислового гелю, а дощем поливала пожежна машина.

По-справжньому епічними сцени стали в об'єктиві камери Phantom HD Gold. У деталізації 1000 кадрів за секунду кожна зі стихій реально заворожує.

 

Комунікаційна стратегія для МетеоЗахисту стала третьою роботою з компанією Sygenta. Переходьте за посиланнями, аби прочитати про інші роботи:

Мiнi-фiльм про єднання фермерів

Вiдеоролик «Я — природа»

Arriba! Creative Agency:

Макс БурцевСreative Director;
Оля НагірнаAccount Group Head;
Стаська ПадалкаСreative group head;
Алеся Паніна — Designer;
Сергій Рудь — Copywriter.

Клієнт: Syngenta

Роман ХрипкоКерівник підрозділу захисту від агрономічних ризиків Східної Європи;
Ксенія ГладичАдміністратор проєкту «МетеоЗахист».

Arriba! Production:

Лада СабоваDirector;
Павло Іткін DOP;
Мер’ям Йол, Денис ГалушкаProducers;
Інна Алімова, Алеся ПанінаArt Department;
Костянтин Гончаров1st Assistant Camera;
Ольга Будник, Анастасія ФедотоваMakeup;
Марія БлизнюкStoryboards;
Дмитро Нежельський Voice;
Сергій Лістунов Actor;
Лада СабоваEditor;
Артур КожевникColor Grading;
Анатолій СамойленкоVFX;
Гліб КовальовVFX;
Костянтин Гарбузюк Composer;
Валерій Сольєрі Sound Design;
Єгор ПисаренкоPost-production Сoordinator;
Володимир КоровкоMaking of;
Ернест ХанBackstage Photo;
Світлана Свириденко, Данило Сиренченко, Максим Політучий, Олексій Баглай, Сергій Бабинін, Богдан СинявськийHelpers;
Альона Лапіна Catering;
Вікторія ЄвсєєваLegal Support.

Technical Support — RECRENTAL

Віталій ЛастівкаCamera Mechanic;
Владислав Шкільний  — Gaffer;
Павло Акулов Engineer;
Олексій Лозовий, Ярослав Філіш Lights;
Євген ПіскунManager.

Best "Phantom HD Gold" — Patriot Rental

Нателла Кікава1st Camera Engineer;
Сергій ГерасименкоCamera Engineer.

Особлива подяка:

Юрію Бєлінському, Ігорю Васильовичу, Юрію Васильовичу із Золочівської пожежної станції та всій команді; компанії Ice Fabrik, Кості Стеценко, Денису Чмелеву, Денису Фесенку, Льоші Єршову, Гараж Хабу, Євгенії Холодній та найкращій вівчарці Омеро.

Також дивіться