Посади дерево
Соціальна акція
Для компанії Promodo ми розробили найгучнішу в місті Харкові соціальну кампанію. Ми вирішили, що відкриття відділу соціальних медіа просто має бути соціальним. І запропонували Promodo озеленити місто, влаштувавши змагання мешканців Харкова в соціальних мережах.
На сайті акції кожен охочий міг проголосувати за озеленення улюбленого району Харкова. Загалом було отримано 11656 голосів. У Дзержинському районі (3 296 голосів), Promodo посадили 400 дерев — липи, горобини та берези.
Цілком нормально коли бізнес допомагає тим, хто потребує допомоги, це моя принципова політика як керівника компанії. У випадку посадки дерев ми пішли далі — не тільки реалізували соціальний проєкт, а і створили дуже цікавий кейс із погляду інтернет-маркетингу.
Олександр Колб, гендир Promodo.