Perfumer

Логотип

Завдання

Ребрендинг логотипа для лідера наливної парфумерії українського ринку та найбільшого постачальника флаконів та тари — Perfumer.

Perfumer0454_20-03-merge-1Perfumer0454_20-03-merge-1

Про проєкт

За 20 років активного розвитку компанія Perfumer пройшла шлях від роздрібної точки до найбільшої оптової компанії з продажу наливної парфумерії та флаконів. І настав час освіжити вигляд компанії.

441981-1-Recovered441981-1-Recovered

Логотип

Perfumer лідер не тільки в масштабах виробництва, але і як продукція. Щоб підкреслити монументальність та стійкість компанії, ми створили масивний логотип, в ідеї якого зашифровано образ парфумів та флакона.

Наш старий логотип був створений у 2011 році та саме так тоді представлявся Парфумер — типовий творець ароматів десь XVIII століття. Але чим старша ставала компанія, чим більше ми стали використовувати логотип на різних носіях, тим більше ставало ясно, що він не дуже підходить практично скрізь: на сайті, друкованої продукції, торговельному обладнанні, він виглядав застарілим і неможливо було його «вписати» ні в один сучасний дизайн. Ще близько року після цього усвідомлення ми чинили опір, але потім зрозуміли — тягнути далі просто нікуди — настав час міняти логотип.

Ми хотіли, аби новий логотип і зображав те, чим ми займаємось, і був лаконічним, і вдихнув нове життя до нашої компанії. Спочатку після зміни логотипа ми ще не могли до нього звикнути, але чим більше ми почали його використовувати «в житті», тим ясніше ставало — це було максимально вірне рішення. Новий логотип настільки лаконічний і самодостатній, що не вимагає ніяких додаткових хитрощів, щоб зробити будь-який брендований носій стильним та завершеним, але й водночас чудово вписується у будь-який дизайн.

Мені здається, покупці звикли до зміни логотипа настільки швидко, що ми навіть не встигли відчути перехідний період, що ще раз доводить — зміна логотипа була виключно вірним рішенням.

Також дивіться

Jord
Назва, логотип, фiрмовий стиль