Приведи
свій
маркетинг
у порядок

Стратегія
Рекламна кампанія
Production

З 2017 року міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing проводиться двічі на рік: одного разу виявилося замало, аби підтримувати мотивацію та бадьорість харківських маркетологів. Ми бачили, як уже за кілька місяців починає тьмяніти й миготіти вогник в очах колег. Тому, як креативний партнер фестивалю взяли на себе завдання пояснити всю серйозність ситуації.

Ми будували кампанію на інсайті: ти не помічаєш дрібних змін, якщо спостерігаєш їх щодня. Так, непомітно тобі може зруйнуватися і весь твій маркетинг, якщо не підтримувати його постійно.

Щоби привернути увагу аудиторії, у фокус ми помістили її гіперболізований збірний образ. Ним став маркетолог Діма, який вирішив, що побачив усе, тож кинув прокачуватися. Його поступові перетворення стали ключовим візуальним чином. Ми хотіли, щоб усе було «тру». Тому знайшли справжнього маркетолога та вмовили його стати обличчям компанії. А потім заборонили йому голитися та стригтися. На три місяці. Його дівчина досі не пробачила нас.

Майже щодня протягом трьох місяців ми фотографували Діму в образі. Навіть коли нашому героєві довелося відволіктися на проблеми зі здоров’ям — команда виїжджала до нього додому з обладнанням. Тому на деяких фотографіях біль в очах Діми справжній. Свіжі кадри публікувалися в спеціальному Інстаграм-акаунті, а історії в підписах розповідали, як його маркетинг поступово скочується.

Історія продовжувалася на сайті. Остання фотографія Діми — у його самому жалюгідному на той момент стані — зустрічала вас на головному екрані. У міру того, як ви перегортали сайт, знайомлячись із програмою та спікерами, Діма повертався в нормальний стан.

Кульмінацією кампанії стало зворотне перетворення героя на фестивалі. Спеціально для цього в холі було встановлено перукарське крісло, де на очах у гостей барбер «призвів його маркетинг до ладу». Для X Ювілейного фестивалю Remarketing ми зробили фірмовий стиль, принти, рекламний ролик, банери для контекстної реклами, а також три місяці шість днів на тиждень наповнювали офіційний Інстаграм-аккаунт.

main-1main-1

Нагороди:
шорт-лист клубу арт-директорів ADC*UA Awards

Також дивіться

Техно їжак
Креативна iдея, рroduction

Автотранс
Стратегiя, рекламна кампанiя, рroduction