Puzzletelling

Стратегія
Креативна ідея
Production

Найбільший український виробник пазлів DoDo Toys продається у всіх містах Україні та в багатьох містах Європі. DoDo Toys має дуже високу якість продукту:

  • усі ілюстрації створюються професійними художниками з урахуванням психології дітей;
  • завдяки якісним матеріалам, пазли можна збирати і розбирати багато разів, куточки не гнуться і не розшаровуються, навіть якщо пазл збирає маленька дитина.
     

Завдання, з яким замовник звернувся до агенції, було амбітним: не просто закріпитися на західному ринку, а й зайняти помітні позиції на найбільшому маркетплейсі світу — Amazon.

Занурення

Не дивлячись на простоту продукту, ми вирішили вивчити як влаштована категорія пазлів. Перше, на що звернули увагу, що на цьому ринку всі говорять про раціональні речі. Ціна, безпека, якість матеріалу, зручність доставки, бла-бла-бла. Занадто нудно, як для дитячої категорії. В результаті, покупці по всьому світу вибирають пазли, спираючись лише на їхню привабливість і ціну.

Люди завжди цікавіші за продукти. Молоді батьки у глибинних інтерв’ю розповіли нам багато про свої мотиви, потреби та болі пов'язані з іграми. Виявилося, що багатьом гра в пазли з дитиною швидко набридає. Не тому, що їм нецікаво грати зі своїм чадом. А тому, що гра сама по собі проста, і вже після першого збирання дорослі не знають, що ще можна з нею робити.

І ми подумали: а що, якщо ми перестанемо продавати мамам та татам пазли і почнемо продавати залученість до процесу гри та користь від спільно проведеного часу? Так ми додатково вирішуємо одну з найпоширеніших болів працюючих батьків: почуття провини за те, що вони приділяють дітям недостатньо уваги.

Рішення

Повернувшися після глибинних інтерв'ю до продукту, ми помітили одну особливість: усі пазли DoDo дозволяють створювати щоразу різні історії. В одній лінійці пазли можна збирати по-різному. Друга лінійка включає відразу кілька пазлів в кожній коробці. Ілюстрації пазлів у третій лінійці складаються з величезної кількості яскравих персонажів та елементів. Виходить, що у зібраному вигляді пазли DoDo стають фундаментом для різних сюжетів, дозволяючи дитині знаходити в них щоразу нові історії, а батькам не нудьгувати у процесі гри.

На тій самій картинці мама розповість одну історію, малюк — другу, а тато — третю. А за місяць — четверту, п'яту та шосту. Так у пазлі з'являється новий шар, який розвиває, пояснює, як влаштований світ.

Нам лише залишалося вигадати назву для нового виду гри з пазлами. Так народився термін «пазлтеллінг» — об'єднання сторителлінгу та пазлів. Який тепер буде пов'язаний із усією продукцією бренду DoDo.

«У панди Стіва мамою була, ем, сова. Всі дивувалися: панда Стіве, ти зовсім не схожий на маму...».

«В одній чарівній країні тварини спеціально завели собі людей…».

«Це — червона машина, на якій качки тікають від чорного кота …».

«Вже сімнадцятий раз доблесні Сашко, його сестра Таня і хоробрий пес Джек летіли в космічну експедицію...».

По суті, пазлтеллінг — це багаторівнева інструкція, яка додається до гри. Вона забезпечує батьків підказками, про що розмовляти з дитиною, в які теми можна відвести історію і чого нового навчити щоразу під час збирання пазла. Так ми отримуємо і розвиток, і передачу цінностей, і казкотерапію, і дорогоцінний час спільної творчості дитини та мами/тата. У слогані кампанії ми відобразили ключову цінність продукту для батька та дитини — «Один пазл — нескінченні історії».

«

Найцікавішим у цьому завданні було докопатися до неочевидного болю покупця та знайти рішення для батьків, дітей та виробника. При цьому рішення просте, бюджетне: фактично рівне вартості паперу, на якому воно надруковане.

Макс Бурцев, креативний директор Arriba!

«

Ролики поєднали ілюстрації із пазлів — нашу гордість! — з тими, хто в них грає, і вийшло, як нам здається, дуже бадьоро та весело. Ми помітили, що коли діти бачать у «мультфільмі» героїв своїх пазлів, що ожили, це приводить їх у захват: тут я тримаю картинку з пандою в руках, а тут ця ж панда летить по небу поруч із совою з сусідньої картинки. Нове слово «пазлтеллінг», придумане Arriba!, нам здається простим і незабутнім, адже всі люблять розповідати історії, особливо діти, і багато хто знає слово «сторітелінг». Впевнені, що нова кампанія розширить кількість покупців пазлів DoDo по всьому світу, а ті, хто з нами вже знайомий, по-новому подивляться на улюблені пазли. І, як завжди, дякую Arriba!, не тільки за відмінний рекламний продукт, а й за те, що даєте можливість подивитися по-іншому на своє улюблене «чадо».

Олена Терпай, співзасновниця DoDo Toys

Клієнт: DoDo Toys
Олена Терпай, Дмитро Терпайзасновники.

Agency & Production: Arriba!

Макс БурцевСreative Director;
Юля ГапонAccount Manager;
Влад ТорськийStrategist;
Стаська ПадалкаСreative Group Head;
Юля НагорнаDesigner; 

Лада СабоваDirector & Editor;
Паша ІткінDOP & Color Grading;
Мер’ям Йол, Денис ГалушкаProducers;
Катерина Романенко, Наталія ВасилюкIllustrations;

Анастасія Стешкіна, Оксана Бандура, Ірина Макіївська  — Animation; 
Юлія ДеркеArt Director;
Лена В'язовськаArt Department;
Віталій БачакоGaffer;
Сергій КриницькийGrip; 
Павло Ліхота1st Camera Engineer;
Ілона ГолубєваStyle & Makeup;
Оля МеркуловаDesigner.
Sound4Ears Sound Production:
Василь Явтушенко, Данило Окулов Sound Design;
Василь ЯвтушенкоEditing & Mixing;
В'ячеслав ЗабаштаFoley;

PX Rental, Mental Complex StudioTechnical Support. 

Special Thanks: «Моя Кімната», Dada Space, «Будинок №8», Insound, sila.fm, Світлані Свириденко, Кирилу Андрющенку, Сергію Івіну, всім акторам і найкращій в світі собаці Дарсі ❤️

Також дивіться

Mon
Стратегiя, креативна iдея, рroduction

Don't
Креативна iдея, рroduction

Автотранс
Стратегiя, рекламна кампанiя, рroduction