Тепла реклама
Рекламна кампанія
Розробка рекламної кампанії:
креативна ідея, фото, дизайн
Результат: кількість охочих обміняти свої
речі на теплі вікна перевищила наші та
клієнтські очікування. На прохання
покупців акцію довелося продовжити.
Взимку 2013 року до нас звернувся завод «Екіпаж» із завданням підняти продажі своїх енергоощадних вікон у зимовий період.
«Чарівність теплих вікон взимку полягає в тому, що тобі не потрібно ходити по дому в теплих речах» — подумали ми, і вирішили перетворити звичайну рекламу на соціальну акцію, в якій кожна людина могла б зробити добру справу та отримати за це знижку. Для цього достатньо було принести один пакет теплих речей, які після закінчення акції були розподілені по будинках для людей похилого віку та дитячих будинків.