Мамин дім

Стратегія
Фірмовий стиль
Рекламна кампанія

«Мамин дім» понад 15 років піклується про малюків і майбутніх мам. Під цим брендом живуть поруч магазини для дітей та вагітних, центри раннього розвитку та дитячі клініки. Компанія успішно зростає, але нещодавно вона зіткнулася з проблемою: багато мам сприймали «Мамин дім» лише як «зручний магазин дитячого одягу та товарів».


Стратегiя

Вирішувати її почали з маркетингової стратегії. Команда кілька тижнів спілкувалася з мамами та персоналом. За цей час ми дізналися про складності материнства. Як не вистачає часу, як швидко витрачаються гроші, як покидають сили. Як хочеться дати малюкові найкраще та відчути себе гарною мамою. Виявилося, що наш бренд закриває більшу частину цих потреб завдяки унікальному формату. Так «Мамин дім» став «першою багатопрофільною мережею центрів здоров’я, розвитку та покупок для дітей», що дозволило відбудуватися від конкурентів на рівні товару.

Фірмовий стиль

Ми також подбали про візуальну цілісність бренду. Новий фірмовий стиль
продовжив концепцію позиціювання та об’єднав усі три напрямки: розвиток,
шопінг та здоров’я. Водночас він поєднується з чинним логотипом і робить
будь-який носій пізнаваним завдяки якірному елементу у вигляді будиночка та тварин.

animalsanimals

Рекламна кампанія

Щоби збільшити знання про проєкт та донести переваги нового формату, ми запустили рекламну кампанію. Її першим етапом стали принти із мамами-лідерами думок. У них ми представляємо мам як суперфахівців, якими вони насправді є і які не соромно повчитися. А «Мамин дім» — їхні головні помічники.

Завданням наступних етапів кампанії стане максимальна користь мамам аби створити додаткову цінність бренду.

main-2main-2

Також дивіться

Охорона та безпека
Стратегiя, логотип, фiрмoвий стиль, рекламна кампанiя, рroduction

Jord
Назва, логотип, фiрмовий стиль

Papas
Стратегiя, назва, логотип, фiрмовий стиль, дизайн пакування