Bon Boisson

Стратегія
Креативна ідея

Під час створення комунікації для Bon Boisson нам треба було вирішити непросте завдання — знайти місце для бренду на тісному ринку мінеральних вод.

Для залучення певних сегментів ринку нам навряд чи є що додати. Завдяки масованим комунікаціям конкурентів люди вже знають, яку воду треба пити спортсменам, яку мандрівникам, а яку дбайливим батькам.

Щоби створити комунікацію, яка допоможе бренду привернути увагу, ми вирішили змістити фокус з певних категорій і подивитися на ринок загалом. Так ми помітили те, що стало основою майбутнього ролика.

Повідомлення та цільові групи брендів води відрізняються. Але тональність більшості комунікацій залишається в одному смисловому полі. Це поле ми умовно назвали «успішним успіхом».

У рекламі мінеральної води всі люди успішні. Якщо спортсмени — то мотивовані. Якщо бізнесмени — успішні. А якщо батьки — ніколи не втомлюються. Знаменитості в таких рекламах успішні за умовчанням.

В «успішному успіху» ми виявили можливість для відбудови.

«Bon Boisson — це хороша природна вода для справжніх (нерекламних) людей». Так звучить позиція, яку ми створили для бренду. Вода для простих смертних, таких, як ми з вами. У міру успішних, у міру спортивних. Зі своїми плюсами та недоліками. Для людей, у яких можна впізнати різного себе. Природні, як і вода Bon Boisson.

У ролику ми зробили ставку на правдивих історіях та живих персонажах. Таких, які на пробіжці зупиняються, щоби перевести дух. Які не завжди потрапляють у ціль. У яких — о, жах! — Буває похмілля. Яким іноді не вистачає мотивації, а іноді впевненості в собі.

Це ролик про людей. Про незграбних, смішних, втомлених, граціозних і задумливих.
Про таких, як ми.

«Ми знаємо точно, що наш продукт є найкращим в Україні: у нашій воді унікальне та оптимальне для людського організму поєднання жорсткості, рівня мінералізації та рН. Ми знаємо, що наше родовище вже понад 50 років щорічно моніториться, і за всі ці роки вода не змінює складу. Це означає, що вода надійно захищена від зовнішнього впливу. І безліч інших продуктових переваг, які ми були готові розвивати в нашому просуванні.

Arriba! запропонувала нам зовсім інший шлях: розповісти про першу й найважливішу перевагу —
про природність нашої води. Але розповісти не через продукт, а через людей. І розповісти дуже чесно, без рекламних прикрас.

І нас це підкупило. Це збіглося з внутрішніми людськими цінностями нашої марки та нашої команди. Усе по-справжньому: ми видобуваємо 100 % води з природного мінерального джерела, ми нічого не додаємо у воду, не міняємо її склад, ми розливаємо воду безпосередньо на місці видобутку та доставляємо нашим покупцям. Усе чесно та природно.

Хочу подякувати всій команді Arriba! за неймовірну працездатність, за залученість і в процес і в результат, за «служіння» ідеї (коли доводилося нас переконувати, що якщо ми не прикрашаємо життя й людей — то вже до кінця і в усіх кадрах), за професіоналізм у всіх відношеннях.»

Олена Фокіна, маркетинг-директорка Bon Boisson

Arriba! Creative Agency:

Макс БурцевСreative Director;
Оля НагорнаяAccount Group Head;
Стаська ПадалкаСreative group head;
Олеся Паніна — Designer;
Сергій Рудь — Copywriter.

Клієнт: Bon Boisson

Олена ФокінаMarketing Director;
Катерина ЛеменникBrand Manager of Soft Drink category;
Максим Демченко Head of Department.

Production: DGTL RLGN

Ганна БурячковаDirector;
Світла АпарінаDOP;
Маріко Атаманенко1AD;
Юлія КозинськаExecutive Producer;
Саша КравченкоLine Producer;
Костянтин СтеценкоProduction Manager; 
Ганна ЗобнінаProduction Assistant;
Ольга Любарова Casting Manager;
Микола Іванов (At Point)Location Manager;
Михайло КошмакProduction Designer;
Аріна СтеценкоProps;

Олександр МагдичSFX;
Ірина ТюлькінаStyle;
Ксенія ПодопригораMakeup;
Сева ЗолотькоSound Director, Sound Design;
Кеша ЗапоточнийGaffer;
лля ВардивановFocus Puller;
Сергій ВільчинськийPlayback;
Віталій МолчановMaking of;
Юрій РезніченкоEditor;
Марина ТкаченкоColor Grading;
Анатолій СамойленкоVFX;
Андрій Саліхов, Олександр КохановськийMusic;
Сергій Мисак, Єгор Писаренко Post-production Сoordinators.

Також дивіться