Mon

Стратегія
Креативна ідея
Production

Наш новий клієнт — бренд-виробник дитячих ігор та пазлів Mon. Ми розробили позицію, слоган та зняли ролик.

Проблема

Ми виявили біль сучасних батьків після аналізу ринка дитячих настільних ігор. Це почуття провини через те, що вони не грають зі своїми дітьми. Замість живого спілкування з татом та мамою дитині підсовують комп’ютерні ігри, віддають у гуртки чи замовляють аніматорів.

Є дві причини такої поведінки. Перша — більшість ігор нудні. У них найчастіше єдиний ігровий сценарій. Дорослі втікають від дітей у смартфони, аби не розкладати вдесяте одні й ті самі кубики. Друга причина — ігри швидко закінчуються. Навіть якщо дитина зацікавилася героєм пазла, батьки однаково не знають, як підтримати та розвинути цю зацікавленість.

Позиція

Нашим продуктом ми вирішили відповісти на біль батьків. Тим більше що його властивості це дозволяють. Кожна з наших ігор містить кілька сценаріїв розвитку гри, що розв’язує проблему з нудьгою. А продумана система підказок дає батькам поради, як продовжити гру навіть після закінчення. Адже можна не лише зібрати пазл із зображенням тварини, а й навчитися її малювати, ліпити із пластиліну, або піти до зоопарку, щоби побачити наживо.

Ми вирішили підсвітити ці переваги і вивели ціннісну пропозицію бренду:
«Mon — сімейні ігри та пазли, які залучають до процесу не лише дітей, а й батьків».

Слоган 

У слогані ми заклали ідею, що якщо в ту саму гру можна грати знову і знову, то Mon — це нескінченні ігри. І наприкінці гри батьки не кажуть дітям, що гра закінчена. Вони кажуть — продовжуймо. Граємо знову. Play On.

Ролик

Майбутній ролик мав стати першою комунікацією бренду, тому ми вирішили зосередитися на розповіді про те, чому Mon з’явився й чим він відрізняється від інших. А щоби запам’ятатися з першого разу, ми вирішили говорити простою та зрозумілою мовою. І виявили, що найпростішу мову, як мінімум через вік, використовують діти — наша основна аудиторія. Тож діти стали головними героями нашого ролика.

Ця історія — маніфест дорослим від імені дорослих. Маніфест про те, як діти зіткнулися з нестачею уваги батьків, рішуче взяли все у свої руки та створили бренд Mon. Створили ігри та пазли цікаві настільки, що батьки гратимуть із дітьми знову та знову.

Зйомки

Наприкінці січня ролик мав з’явитися в Німеччині на міжнародній виставці, тож зйомки команда провела в надшвидкому темпі. За чотири дні ми створили ідею, за дев’ять знайшли 25 акторів, 17 з яких діти; два дні прожили на знімальному майданчику та ще сім — в офісі на етапі постпродакшну.

У результаті ми отримали багато приємних відгуків від акторів та їхніх батьків, а Mon — першу іміджеву комунікацію, з якою встигли поїхати на міжнародну виставку.

«Що сказати, Arriba! стала для нас майже ріднею за останні пару трійку місяців, саме стільки знадобилося команді часу, щоби витягти з нас усі побажання, думки та ідеї щодо нового бренду, який виношували більш ніж рік, але ніяк не могли оформити в щось реальне та зрозуміле для наших клієнтів. Юля, Олег, Оля, Мері, Стаська, Влада, Сергій, Макс та всім іншим, з ким знайомі заочно, дякуємо вам, ви дуже класні спеціалісти та люди, з вами комфортно та спокійно, усе швидко та професійно — це прям ідеальне поєднання. Ще побачимось, усе тільки починається»

Олена Терпай, співзасновниця Mon

Клиент: MON 

Елена Терпай, співзасновниця. 

Idea, production: Arriba! 

Лада СабоваDirector;
Павло ІткінDOP;
Мер’ям Йол, Денис ГалушкаProducers;
Інна Алімова — Art Director;
Олена В’язовська, Макс ПарамArt Department;
Марія Близнюк  Storyboards;
Костянтин Гончаров 1st Camera Engineer;
Влад Чорнолясов Camera Engineer;
Юля Гапон Account Manager;

Оля Нагірна Timing Manager;
Лада Сабова Editor;
Артур КожевникColor Grading;
Михайло Криницький Gaffer;
Денис ФедоренкоLight;
Валерій Сол’єрі Sound;
Ілона Голубєва Style;
Гліб Сердюк
Making of;
Вікторія Бугрова, Аня Заваляєва
 Camera Assistant;
Крістіна Рудік, Марія Григорова
 Helper;
Вікторія Євсєєва
Legal Support;

Mam.Rental, Mental Complex Studio Technical Support;

Також дивіться

Puzzletelling
Стратегiя, креативна iдея, рroduction

Don't
Креативна iдея, рroduction

Автотранс
Стратегiя, рекламна кампанiя, рroduction