Креативна ідея
Craft
Настала та сама пора року. Час, коли компанії створюють бюджети на новорічні подарунки своїм клієнтам. І починається мозковий штурм — що б такого придумати? Блокнот та ручку? Футболку з нашим лого на всю спину? Календар з усміхненими співробітниками бухгалтерії? Укулеле?
Розкажемо, як ми позбулися цих щорічних мук. Річ у тім, що вже два роки наші клієнти не отримують від нас подарунки. Ні, бюджети на них ми, як і раніше, виділяємо. Просто витрачаємо ці гроші не на марні сувеніри, а на добрі справи. Про що й розповідаємо своїм партнерам напередодні свята.
Одного разу ми зрозуміли: корпоративні подарунки нікому не потрібні. Одержувачі складають їх у ящик столу, де й забувають до наступного року — коли доводиться поповнювати цю скарбницю черговим марним презентом. Та й дарують їх тільки тому, що так диктує корпоративний етикет. Тобто для галочки.
Тож ми вирішили бути чесними. І витратили бюджет на подарунки тим, кому вони справді потрібні — людям, у яких немає дому. Так кожен корпоративний сувенір став теплим чаєм, ковдрою чи кімнатою для ночівлі. А клієнтам ми відправили галочку як символ і подяку від Arriba! та фонду допомоги бездомним Depaul.
Робити добро — процес, у який легко втягнутися. А тут ще і 2020. Пандемія, локдаун… ну ви й самі знаєте. Кожен із нас відчув всю «офігенність» самоізоляції. Жодні зуми та месенджери не могли замінити нам зустрічей із рідними та друзями. Ніякий онлайн не міг передати просте людське тепло, яке так необхідне кожному з нас.
І тут ми усвідомили: наскільки ж класно, що в нас є люди, які дарують нам це тепло. Бо є й ті, хто таких людей не має. І кожний Новий Рік вони зустрічають одні. А карантин взагалі відрізав їх від будь-якого спілкування із зовнішнім світом. Наприклад, самотніх людей похилого віку.
Тоді нам дуже захотілося зробити їхнє свято трохи теплішим. Тому разом із фондом «Соціальна служба допомоги» ми подарували їм затишні пледи та капці, які зігрівають їх зимовими вечорами. А ще, кожен Аррібовець написав листа від руки — тепле, особисте, справжнє. Те, з яким не зрівняється жодне повідомлення в соцмережах та електронних скриньках. Просто, щоби дідусі знали, що в них теж хтось є.
Чи це означає, що ми думаємо про сторонніх людей більше, ніж про наших клієнтів? Зовсім ні. З кожним у нас своя особлива історія, яку ми дуже цінуємо. Саме тому ми написали листи і їм. Щоби сказати спасибі за те, що вони були з нами цього дивного року. А ще за те, що вже другий рік поспіль вони залишаються без наших подарунків, але з чимось більш значущим. З почуттям, що вони створили маленьке диво для того, кому це справді потрібно.
Друзі, ми щиро віримо, що робити добро може кожен. Для цього достатньо лише раз на рік замість мотлоху подарувати один одному теплу історію. Спробуйте. Адже не даремно кажуть: дарувати подарунки набагато приємніше, ніж отримувати.
Також дивіться
Щоденник України
Креативна iдея, сraft
Люди квітів
Креативна iдея, сraft, рroduction
ESSE
Назва, логотип, дизайн пакування