YoHub

Стратегія
Назва

За останні кілька років ринок програм із йоги перетворився на червоний океан. Як в офлайні, так і в онлайні, з’явилося безліч сервісів, шкіл, курсів, лекцій, майстер-класів, вебінарів та youtube-програм. Під час карантину, коли люди божеволіли, цей океан почав червоніти з подвоєною швидкістю. Тим цікавіше нам було розпочати роботу над новим брендом, який створила група практикуючих йогів із Канади для всього російськомовного населення нашої планети. 

Продукт

Продукт, з яким ми розпочали роботу, — це онлайн-сервіс йоги для молодих Мам, які хочуть відновитися після пологів фізично і психологічно. Під час створення продукту компанія виходила з купівельного конфлікту — жінки часто шукають способи відновитися після пологів, але в основному знаходять програми накачування сталевих сідниць та пресу. Наш йога-сервіс мав стати першим порталом із фокусом на молодих Мам та їхні специфічні потреби. 

Проблема була лише в тому, що подібних сервісів та програм на ринку було вже достатньо. Новий гравець без великих бюджетів міг залишитися просто непоміченим. 

Омммммм.

Стратегія

Ми вирішили почати з того, з чого починається створення будь-якого бренду в нашій агенції. З визначення ціннісної пропозиції — суті продукту, яка б відрізняла його на ринку, відповідала потребам більшої частини аудиторії та мала потенціал виходу в блакитний океан. 

Етап конкурентного аналізу показав, що незважаючи на велику кількість гравців у категорії, практично всі вони однотипні. Професійні інструктори, сертифікація в асоціаціях, індивідуальний підхід, теоретичні матеріали та інші обов’язкові атрибути галузі — усе це було практично в кожного проаналізованого сервісу. Порівняно з ними ми не мали ніяких значних відмінностей. 

Крім одного. 
Усі інструктори порталу здобули медичну освіту. 

Властивість, яку було згадано під час стратегічної сесії побіжно, як несуттєве. Нам же воно видалося дуже переконливим. Поміркуйте самі: молода Мама, яка пройшла через дуже стресовий у всіх сенсах етап, приходить у йога-школу, у якій інструктор (який, можливо, ще вчора сам був студентом школи) дає їй вправи, ефективність та доцільність яких може бути під питанням. Можливо, для пересічної ситуації цього підходу достатньо. Але точно не у випадку, коли потрібно працювати комплексно з фізикою і психікою людини, яка пережила серйозний стрес організму. 

Ми вирішили перевірити нашу гіпотезу. Провели серію глибинних інтерв’ю із молодими Мамами. І в кожному з них чули той самий біль — недовіру до практик, запропонованих локальними йога-інструкторами. Кожна з них справді хотіла позбутися больових післяпологових відчуттів, незадовільної фізичної форми та психологічної напруги. Але при цьому здобути підтвердження, що програмі можна довіряти і вона спрацює. 

Наші йоги-терапевти якраз і стали тим елементом, який різко виділяв портал з-поміж інших у галузі. Тому що терапевт, який практикує науковий підхід до фізичних практик, розуміє як влаштоване тіло жінки, труднощі, які можуть опинитися перед нею та способами їх подолання, різко підвищує довіру до програми занять. Так ми прийшли до лаконічної ціннісної пропозиції: 

Перший йога-портал по відновленню фізичної та психологічної форми молодих мам, що використовує терапевтичний  підхід до процесу відновлення.

Омммммм.

Назва

Після того, як визначили блакитний океан, у якому плаватиме наш бренд, ми розпочали створення назви та дескриптора, які мали б стати першим елементом комунікації бренду з аудиторією. Водночас ми розуміли, що не варто «з порога» акцентувати увагу на терапевтичному компоненті, щоб уникнути непотрібних асоціацій із класичним лікуванням, де багато незрозумілості, болю та незручностей. Із запропонованих варіантів назв та дескрипторів клієнт зупинився на найлаконічнішому:

YOHUB. YOGA & THERAPY.

Тема материнства — особлива, тепла, емоційна тема. А творці YoHub по-справжньому дбайливо ставляться до Мам, супроводжують їх, консультують з усіх питань. Нам захотілося поділитися цією теплотою, розповісти про життєві цілі творців та прагнення YoHub. Зробити ми це вирішили у форматі маніфесту. Який присвятили Мамам.

Маніфест

Люди кажуть: хороша Мама багато чого має робити.
Має викупати та переодягнути.
Себе теж, але це якщо пощастить.
Обійняти.
Одночасно осягнути неосяжну купу справ.
Розповісти казку.
Ще одну.
Розповісти все, що знала і придумати нову на ходу.
Гуляти.
Гуляти в будь-яку погоду.
Не вулицями та кафе, а дитячими майданчиками.
Приготувати та нагодувати.
Краще, звісно, ​​овочами, а не цукерками.
Разыгрывать домашний театр.
Чи не розігрувати драму.
Збирати замки із лего.
Наступити на лего та зібрати всю волю в кулак.
Показати світ.
Навіть якщо світ складається з дороги до саду й назад.
Вчити бути сильним. 
І йти вперед.
Навіть коли самій хочеться бути слабкою та повалятися.
І усміхатися.
Усміхатися навіть якщо не хочеться.
А ми кажемо: хороша Мама має дбати про себе.
Чути інших.
Але слухати своє тіло.
Дарувати емоції.
Але не забувати промацувати свої.
Насолоджуватися часом із дитиною.
Але шукати час на себе.
Дбати про малюка навчать інстинкти.
Дбати про себе навчить йога. А наші спеціалісти допоможуть робити це безпечно.

YoHub. Yoga & Therapy.

Таким вийшов теплий сервіс YoHub. Бренд зі східною душею та терапевтичними мозками. Бренд, який розмовляє з аудиторією про важливе — здоров’я жінки та її дитини. Бренд, який розуміє, підтримує та приділяє увагу, як найкраща подруга. Або як Мама, але хрещена, тому не така строга. Вона знає, що порадити та як направити. Доброзичлива та дбайлива. Завжди знайде потрібні слова, щоби не опускалися руки навіть у найважчі моменти.

Зараз YoHub допомагає сотням жінок по всьому світу відновити здоров’я, повернути любов до свого тіла та радіти кожному дню в новій для них ролі Матері. Ми любимо такі проекти. Теплі, корисні, людяні. І нам, як дочкам та синам, дуже приємно усвідомлювати, що наша робота робить життя Мам трохи кращим.

yohub.yoga

Омммммм.

 

Arriba! Creative Agency:

Олег Мисягін Head of Strategy Department;
Влад Торський Strategist;
Рома Глібов, Даша Старко, Оля Шевчук — Copywriters;
Юля Развенкова  Art Director;
Макс Бурцев — Creative Director;
Оля Бурцева — Account Director;
Мер’ям Йол  Producer;
Наталя Кузьміна — Craft Designer.

Також дивіться

Їхні голоси
Стратегiя, рекламна кампанiя, рroduction

Охорона та безпека
Стратегія, логотип, фірмовий стиль, рекламна кампанія, рroduction

Автотранс
Стратегія, рекламна кампанія, рroduction