Герої маркетингу
Зовнішня реклама

Розроблення рекламної кампанії: креативна ідея, фотозйомка, дизайн, фірмовий стиль, радіоролики.

Українські маркетологи — герої. Вони працюють на несформованих ринках, перебувають в умовах мінімальних бюджетів, багато хто з них є першопрохідниками у своїй галузі. Як і супергерої з коміксів, українські маркетологи борються зі злом та встають на захист брендів. Однак водночас наші герої залишаються людьми. Зі своїми недоліками та побутовими проблемами.

«Arriba! запропонувала нам побешкетувати, і ми із задоволенням погодилися. Адже форум — це не лише доповіді, а й гарне шоу, яке відбувається за своїми правилами. Запевняю, тема супергероїв знайде зображення й на самому форумі». Ірина Капуста, продюсерка Форуму.

У ролях:
— Алекс Гармаш, директор зі стратегії «VAB Банк»
— Андрій Федорів, власник маркетингової агенції Fedoriv.com
— Ігор Гут, член ради директорів Almaz Group

object100_1345476967_FMD2object100_1345476967_FMD2
object100_1345476961_FMD1object100_1345476961_FMD1